فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مدیریت صحیح مصرف برق نیازمند فرهنگ‌سازی عمومی است. خبرگزاری فارس: مدیریت صحیح مصرف برق نیازمند فرهنگ‌سازی عمومی است
کد خبر: ۳۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 14 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عابدین خرم در همایش پیک‌سایی و مدیریت مصرف برق در ادارات و نهادهای دولتی با مشارکت بسیج کارمندان که در سالن اداره برق استان برگزار شد با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جاری، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند معضل پیش روی کشور موضوع اقتصاد است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: بیش از یک دهه است که مهم‌ترین چالشی که دشمنان می‌خواهند به ما تحمیل کنند چالش اقتصادی است.

وی یادآور شد: مولفه‌هایی که مقام معظم رهبری در این راستا مطرح فرمودند نیروی کارآمد داخل کشور بوده که باید به خوبی از ظرفیت‌ها بهره‌گیری شود و در بحث مدیریت نیز استفاده بهینه از زمان و منابع باید مدنظر باشد.

خرم با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند در بحث نیروی انسانی از نیروی کارآمد باید برخوردار باشیم، ادامه داد: مولفه دوم همراهی مردم در بخش اقتصاد بوده که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید مردم در بخش اقتصاد مشارکت داده شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه ما در وضعیت تحریم هستیم، این در حالی است که تحریم‌کنندگان اذعان کردند در طول تاریخ بشریت این موضوع بی‌سابقه و بی نظیر است، خاطرنشان کرد: این موضوع نتیجه اعتقادات، روحیه جهادی و با استعانت خداوند متعال است که کمک می‌کند در مقابل زیاده‌خواهی دشمن سر تسلیم فرود نیاوریم.

خرم بر ضرورت مدیریت مصرف برق تاکید کرد و ادامه داد: در این راستا اطلاعات کافی به مردم و فرزندان‌مان نداده‌ایم، که در این راستا مدیریت صحیح مصرف برق نیازمند فرهنگ‌سازی عمومی است.

وی بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ مصرف صحیح در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: آموزش فرهنگ صحیح مصرف برق باید از مدارس و مقاطع پایه آغاز شود و باید در خانواده‌ها مامور مدیریت مصرف داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در پایان به نام‌گذاری امسال با عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: سرمایه‌های ما زمانی می‌تواند در کشور استمرار یابد که همدلی و همزبانی کامل بین آحاد مردم اتفاق بیفتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار