مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تصویب 46 مصوبه در جلسات شورای آموزش و پرورش استان در سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۳۵۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 12 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به هفته شوراهای آموزش و پرورش اظهار داشت: از تاریخ 24 لغایت 30 دی ماه به نام هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده است، این هفته فرصت مناسبی است که با اجرای برنامه های متنوع، موضوع مشارکت و اهمیت این شورا در حل مشکلات و ارتقای کیفیت آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد .

وی افزود: شوراهاي آموزش و پرورش در تحقق اقتصاد مقاومتي نقش بسزایی دارند، انتظار می رود با مساعدت و همکاری همه مسئولین و نیز شوراهای آموزش و پرورش استان و شهرستان ها بتوانیم در پیشبرد اهداف و برنامه های حوزه تعلیم و تربیت گام های مثمرثمری برداریم.

ایشان تأکید کرد: انتظار می رود دبيران شوراهاي آموزش و پرورش استان با هماهنگي مسئولين ذيربط ترتيبي اتخاذ نمايند تا ضمن اهميت دادن به اين موضوع و تمهيد مقدمات لازم نسبت به برگزاري هر چه با شكوهتر اين ايام اهتمام لازم را داشته باشند و دستاوردهای شوراهای آموزش و پرورش را به اطلاع عموم برسانند.

سالار قاسمی در ادامه گفت: در سال 1395 بالغ بر 6 جلسه شورای آموزش و پرورش استان تشکیل شده است که بالغ بر 46 مصوبه در این جلسات به تصویب رسیده است، بالغ بر 70 درصد مصوبات اجرایی شده و مابقی مصوبات در دست اقدام می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: بالغ بر 45 جلسه در شورای آموزش و پرورش 6 شهرستان استان و نیز 47 جلسه در 7 منطقه استان با حضور اعضاء برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه گفت: به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش، برگزاري جلسه دي ماه شوراي آموزش و پرورش شهرستان و منطقه در تاريخ 24 لغايت 30 دي ماه، تبيين قانون شوراها و راهكارهاي توسعه مشاركت هاي مردمي، ارايه دستاوردهاي مهم شوراها، اختصاص بخشي از خطبه هاي نماز جمعه به گرامي داشت هفته شوراي آموزش و پرورش با هماهنگی ائمه محترم جمعه و قدرداني از خدمات دستگاه هاي دولتي و ساير نهادهایي كه بيشترين همكاري با شوراهاي آموزش و پرورش را داشته اند از جمله برنامه های این هفته می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار