مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: امروز آموزش و پرورش، محکم‌ترین نهاد است تا بتوان دستاوردهای انقلاب اسلامی را در آن تبیین کرد و امروز ارگانی محکم‌تر از آموزش و پرورش نیست.
کد خبر: ۳۷۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سالار قاسمی در آیین گلبانگ انقلاب اسلامی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن ورزشی 22 بهمن استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک ارزش و الگو برای سایر کشورها است.

وی افزود: آموزش و پرورش نقشی مهمی را در دوره‌های تاریخ از جمله انقلاب اسلامی داشته و بسیاری از دانش‌آموزان انقلابی برای استقلال و آزادی کشور پا به پای رهنمودهای امام راحل تلاش و همت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: امروز آموزش و پرورش، محکم‌ترین نهاد است تا بتوان دستاوردهای انقلاب اسلامی را در آن تبیین کرد و امروز ارگانی محکم‌تر از آموزش و پرورش نیست.

قاسمی گفت: آموزش و پرورش بعد از 38 سال، همچنان در نقطه اوج قرار دارد و به عنوان یک نهاد ارزشمند محسوب می‌شود.

گفتنی است در این مراسم سایر مسؤولان استانی همچون نماینده ولی فقیه در استان قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی قزوین، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین و سایر مسؤولان استانی حضور داشتند.

مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقش ارگان‌های مختلف از سوی برخی مسؤولان در این مراسم عنوان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار