معاون استاندار قزوین مطرح کرد
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: طی 9 ماه امسال بالغ بر 800 میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۷۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، منوچهر حبیبی صبح امروز در مراسم افتتاح مجتمع کشاورزی زرین کوش سبز شهر خاکعلی اظهار داشت: طی 9 ماه امسال بالغ بر 800 میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی استان قزوین پرداخت شده است که سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه 21 درصد اشتغال استان قزوین به حوزه کشاورزی اختصاص یافته است، ادامه داد: کشاورزی امروز باید بر مبنای علمی، مکانیزه، دانش بنیان و تولید محصولات ارگانیک باشد.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین اضافه کرد: در سفر هیأت دولت به استان قزوین حدود 200 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح آبیاری نوین اختصاص یافته که طبق برنامه‌ریزی به مرحله اجرا در می‌آید.

حبیبی با بیان اینکه 22 درصد تسهیلات استان قزوین به بخش کشاورزی اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: نزدیک به 80 هزار کاربر در حوزه کشاورزی این استان مشغول به فعالیت هستند که نیاز به مجتمع‌های کشاورزی داریم.

این مسوول بیان کرد: مردم، کشاورزان و بخش خصوصی باید مساعدت کنند تا مجتمع‌های کشاورزی رونق یابد که مجموعه دولت هم برای توسعه بخش کشاورزی گام‌های مؤثری برمی‌دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار