مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از اجرای طرح یک روز برای فردا در 700 مدرسه متوسطه استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 20 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به طرح یک روز برای فردا اظهار داشت: طرح یک روز برای فردا در بالغ بر 700 مدرسه دوره اول و دوم متوسطه استان اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح یک روز برای فردا برنامه‌ای است که از طریق آن اداره فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و خدماتی مدرسه در ایام خاصی از سال تحصیلی به دانش‌آموزان منتخب واگذار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسؤولیت و رسالت آموزش و پرورش، تربیت انسان‌هایی کارآمد، متکی به نفس و خلاق است که بتوانند پس از فارغ‌التحصیل شدن، قابلیت‌های خود را در عرصه‌های گوناگون به فعلیت برسانند.

قاسمی تصریح کرد: هدف از برگزاری این طرح تقویت روحیه مسؤولیت‌پذیری، مشارکت‌جویی و افزایش سطح علاقمندی به محیط مدرسه در دانش‌آموزان، زمینه‌سازی برای تعامل بیشتر و سازنده بین دانش‌آموزان و اولیای مدرسه، افزایش روحیه خودباوری، اعتماد به نفس، خلاقیت و نشاط بیشتر دانش‌آموزان در فعالیت‌های مدرسه و افزایش شناخت دانش‌آموزان از موانع و مشکلات اجرایی موجود است.

این مسؤول اضافه کرد: دانش‌آموزانی می‌توانند در این طرح مسؤولیت داشته باشند که دارای حسن شهرت و اخلاق پسندیده، داشتن قدرت مدیریت قابل قبول و داشتن شرایط علمی متوسط و بالاتر باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: طرح یک روز برای فردا در تمام مدارس دخترانه و پسرانه دوره اول و دوم متوسطه به صورت هماهنگ در روز دوشنبه 9 اسفند ماه جاری برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار