مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از انتخاب رشته بالغ بر 15 هزار دانش‌آموز در سال 1396 خبر داد.
کد خبر: ۳۸۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 04 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سالار قاسمی در جلسه رؤسا و مدیران آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان قزوین که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری 200 برنامه در بخش‌های مختلف آموزشی و پرورشی طراحی و تدوین شده است و تلاش می‌کنیم منابع اختصاصی در آموزش و پرورش این استان را در راستای کیفیت‌بخشی، رفاهی و تحقق اهداف و برنامه‌های آموزش و پرورش تقویت و استفاده کنیم.

وی افزود: در ایام نوروز 96، 81 واحد آموزشی و 792 کلاس در نوع الف و ب برای اسکان فرهنگیان عزیز و میهمانان در نظر گرفته شده است که نحوه مطلوب خدمت‌رسانی به گردشگران و فرهنگیان از اهداف ستاد اسکان نوروزی استان قزوین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: مدیران و رؤسای آموزش و پرورش در خصوص انتخاب رشته تحصیلی اهتمام جدی داشته باشند تا اولیا و دانش‌آموزان با آرامش بیشتری در این خصوص اقدام کنند؛ در سال 1396 بالغ بر 15 هزار دانش‌آموز رشته تحصیلی خود را انتخاب می‌کنند.

قاسمی گفت: پایگاه‌های کنکور و اعتکاف علمی دانش‌آموزان از موارد بسیار مهمی است که اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین به طور جدی پیگیر آن است و امسال سه پایگاه متمرکز کنکور در مرکز این استان علاوه بر مناطق فعالیت دارد.

این مسؤول اضافه کرد: آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان به عنوان یک مأموریت اصلی و از مطالبات اصلی آموزش و پرورش استان قزوین است که به طور جدی پیگیر هستیم تا نگرانی خانواده‌ها را از بین ببریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: کاروان نماز در مدارس و مناطق آموزش و پرورش در حال انجام است و تلاش می‌کنیم با دقت و حساسیت بیشتری انجام داده و باید دانش‌آموزان را درک کنیم و این نگاه و توجه و باور به دانش‌آموزان اعتماد نفس می‌دهد.

قاسمی تأکید کرد: باید جایگاه مدارس را بالا ببریم و به مدارس توجه جدی داشته باشیم که در این زمینه توانمندسازی نیروهای انسانی در آموزش و پرورش به عنوان یک اصل مهم است و باید در این خصوص تلاش‌های بسیاری صورت گیرد.

وی ادامه داد: کار را برای خدا باید انجام داد و باید منافع دستگاه را هم در نظر بگیریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار