مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار دانش، چند چالش مهم وجود دارد که از جمله این چالش‌ها نبود جذابیت، کیفیت و یادگیری لذت‌بخش در آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۳۹۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 12 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، همایش تجلیل از مدیران، دبیران و هنرآموزان برتر استان قزوین در مسابقات علمی_عملی و علمی کاربردی با حضور‌ آذرکیش مدیرکل دفتر کاردانش، سالار قاسمی مدیر آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از مدیران آموزش و پرورش و مدیران و دبیران و دانش آموزان در سالن اجتماعات امام خمینی(ره) برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این همایش اظهار داشت: در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار دانش، چند چالش مهم وجود دارد که از جمله این چالش‌ها نبود جذابیت، کیفیت و یادگیری لذت‌بخش در آموزش و پرورش است.

سالار قاسمی ادامه داد: در تئوری انتخاب گفته می‌شود که فرد علاوه بر نیازهای جسمی، نیازهای روحی هم دارد و یکی از این نیازها، شایستگی و کفایت شخصیتی است که در جامعه این نیاز به وفور مشاهده می‌شود.

وی بیان کرد: صلاحیت و شایستگی باید در دبیران و دانش‌آموزان بالا رود و موضوعی که به مسؤولان شایستگی می‌دهد، مهارت است که باید در این زمینه به دنبال غنای درونی و نشان دادن صلاحیت مهارتی دانش‌آموزان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: اگر به زیرساخت‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش خوب رسیدگی شود، مهارت‌آموزی صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار