استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: رعایت استانداردها از سوی تولیدکنندگان و مردم به عنوان یک مطالبه عمومی به ارتقاء سلامت جامعه کمک می کند.
کد خبر: ۵۱۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 24 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز استاندارد و آیین تجلیل از واحدهای نمونه استاندارد استان قزوین که در سالن دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد اظهارداشت: اگر انسانها رعایت نظم و قانون را در زندگی خود جدی بگیرند از بسیاری از آسیب ها جلوگیری می شود.

وی افزود: رفتار انسان اگر مانند سایر پدیده‌های جهان هوشمندانه و از روی خرد و عقل ونظم باشد به نتایج خوبی خواهیم رسید و رسیدن به این هدف نیازمند فرهنگ‌ سازی و مشارکت مردم است.

زاهدی گفت: با تقویت استاندارد، مرغوبیت کالاها تضمین شده و می تواند مشتری بیشتری پیدا کند و یکی از راههای دسترسی به بازارهای داخلی و خارجی رعایت کامل استانداردهاست.

استاندار یادآورشد: برای رسیدن به تولید پایدار و رونق اشتغال لازم است به استاندارد به عنوان یک الزام اساسی توجه کنیم.

زاهدی تصریح کرد: مدیران مسئول سلامت، امنیت و حفظ جان و مال مردم هستند لذا باید توجه به کیفیت و استاندارد کالاها در همه شئون جدی گرفته شود.

استاندار قزوین گفت: هر چند کالای قاچاق به اقتصاد و تولید آسیب می زند اما باید دانست برای مقابله با این پدیده باید کیفیت تولیدات خود را بالا ببریم تا اعتماد مصرف کننده برای خرید کالای مرغوب ایرانی جلب شود.

زاهدی خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح کیفیت کالاها در رونق اقتصادی، افزایش صادرات واجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش اساسی دارد و باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

وی توجه به اقتصاد مقاومتی را در رونق اقتصاد موثر دانست و با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر توجه به توانمندی های داخلی اظهارداشت: در عصر ارتباطات که ذائقه‌ افراد در جوامع همواره در حال تغییر است اگر نتوانیم با ارتقاء کیفیت کالاها در رقابت جهانی حضور موثری داشته باشیم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دچار مشکل می‌شود.

استاندار قزوین گفت: سلامت مردم به رعایت استاندارد بستگی کامل دارد و در واقع نوعی سرمایه ‌گذاری و آینده ‌نگری در واحدهای تولیدی است و به ماندگاری محصولات منجر می‌شود.

زاهدی ادامه داد: رعایت استاندارد به منافع اقتصادی و سلامتی مردم کمک می‌ کند و مسئولان باید در جهت رعایت مقررات استاندارد تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

در این مراسم از واحدهای تولیدی رعایت کننده استاندارد و مدیران کیفیت تولید نمونه استان تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار