سرمایه گذاری
رئیس اداره طرح وتوسعه سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: خرداد امسال پیش نویس سند توسعه روستایی در زمینه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی تهیه شد.
کد خبر: ۲۵۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 28 June 2016
ضربی در گفت‌وگو با   خبرنگارتابناک آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه برنامه‌ریزی این اداره در خرداد سال 95 اظهار داشت: در این رابطه، پیش نویس سند توسعه روستایی در زمینه صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی تهیه شد.

وی افزود: علاوه بر آن جلساتی در کمیته صنعت، معدن و تجارت در چارچوب فرایند تدوین برنامه ششم توسعه استان برگزار شد که در آن ضمن بررسی چارچوب ارائه شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، نسبت به تهیه وضع موجود بخش‌های صنعت، معدن، بازرگانی داخلی و تجارت خارجی اقدام شده است.

ضربی با اشاره به اقدامات حوزه سرمایه‌گذاری تصریح کرد: در این باره نیز احصاء و طراحی زنجیره محصولات نفت، گاز، پلی اتیلن سنگین و سبک وخطی پتروشیمی در قالب استندهای فنری انجام شده و ضمن مکاتبات متعدد با شرکت‌های سرمایه گذاری به منظور جذب و مشارکت در سرمایه‌گذاری طرح‌ها در استان، اولویت‌های سرمایه گذاری برنامه توسعه صنعتی، معدنی و تجاری و‌سرمایه گذاری شهرستان مهاباد تدوین شد.

رئیس اداره طرح وتوسعه سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی از تدوین برنامه اولویت‌های سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی، معدنی و تجاری و سرمایه‌گذاری شهرستان خوی نیز خبر داد و افزود: از سوی دیگر فرآیندهای سرمایه‌گذاری به منظور تدوین کتابچه راهنمای سرمایه‌گذاری ارسال شد.

وی درزمینه برگزاری نشست های تخصصی با سرمایه گذاران خارجی افزود جلسه نشست تخصصی با سرمایه گذار هندی وبازدید میدانی از معادن سیلیس شهرستان خوی ومهاباد وبازدیدازطرح احداث فروسیلیس شهرستانهای ماکو وخوی از برنامه های این اداره دراین ماه بوده است.

ضربی به بیان اقدامات حوزه آمار و برنامه‌ریزی خرداد سال 95 پرداخت و گفت: برگزاری کارگاه آموزشی ثبت آمار تولید در شهرستان نقده، تدوین برش استانی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی سازمان و نیز تهیه گزارش" صنعت، معدن و تجارت به روایت آمار و اطلاعات" نیز در ماه گذشته انجام شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: توسعه ، صنعت ، معدن ، تجارت ، ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار