رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی:

نهمین رویداد شتاب آذربایجان با موضوع ورزش، جوانان و نشاط اجتماعی برگزار می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: نهمین رویداد شتاب آذربایجان(روشا) و اولین رویداد شتاب در سال 97 با موضوع ورزش، جوانان و نشاط اجتماعی یازدهم اردیبهشت سالن همایش قرآن و عترت شهرداری ارومیه برگزار می شود.
کد خبر: ۵۸۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ 08 April 2018

به گزارش تابناك آذربایجان غربی، دکتر حسن حیدری گفت: نهمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا) و اولین رویداد شتاب در سال 97؛ با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی در 200 دقیقه یازدهم اردیبهشت ماه در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری 8 رویداد شتاب با موضوعات مختلف در سطح آذربایجان غربی، افزود: این رویداد شتاب با موضوع ورزش، جوانان و نشاط اجتماعی می‌باشد و علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در این رویداد کارآفرینی از طریق سایت اطلاع رسانی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی به آدرس wastp.ir مراجعه کنند.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی اضافه کرد: پس از ثبت نام علاقه مندان، ارزیابی و انتخاب اولیه ایده‌ها انجام خواهد شد و پس از آن ایده‌پردازان می‌بایست ایده خود را در 3 دقیقه ارائه کنند و در نهایت جمع بندی و انتخاب ایده‌های برتر انجام خواهد شد.

دکتر حیدری تاکید کرد: پیش از ارائه ایده‌ها دو کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با اقتصاد ورزش و چگونه ارائه ای حرفه ای داشته باشیم، در حاشیه رویداد شتاب آذربایجان برگزار می‌شود.

وی در خصوص اطلاعاتی که شرکت کنندگان نیازمند دانستن آن هستند، بیان کرد: شرکت‌کنندگان باید ایده خود را هنگام ثبت نام برای تیم برگزار کننده ارسال‌ کنند و  شرکت کنندگان تنها سه دقیقه فرصت دارند در مورد ایده خود در مقابل داروان رویداد و شرکت کنندگان صحبت کنند.

دکتر حیدری در خصوص معیارهای داوری ایده ها اعلام کرد: نوآوری ایده، کاربردی بودن و قابلیت تجاری سازی آن، شفافیت و جذابیت ایده، سود آوری اقتصادی ایده ، اثر گذاری در ایجاد اشتغال، نحوه ارائه و رعایت زمان از معیارهای انتخاب ایده‌های برتر در رویداد شتاب خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار