مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با انتشار پیامی برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری از عموم مردم به ویژه جامعه ایثارگری دعوت کرد.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴ 27 June 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم،

ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی با پایبندی به ارزش‌های والای دینی و به تبعیت از حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره در تمامی عرصه‌ها و از جمله انتخابات که رویدادی مهم و سرنوشت‌ساز است، حضور داشته‌اند.

به یقین در انتخابات ۸ تیر همه مردم به ویژه جامعه ایثارگری استان آذربایجان غربی با حضوری پرشور و افتخارآفرین در حرکتی به یاد ماندنی به انتخاب نهمین رئیس جمهور کشور خواهند پرداخت و با آگاهی سیاسی عزم ملی خود را به نمایش می‌گذارند. چنانکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز فرموده اند: « آنچه در انتخابات بسیار مهم است، حضور عمومی مردم است؛ همه باید در انتخابات شرکت کنند، این یک وظیفه ملی است ».

شهدا و ایثارگران برای پیروزی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی جانفشانی کردند و حضور فعال و پرشور ملت در انتخابات یکی از راه های تداوم راه شهدا است، چرا که انتخاب اصلح در همه انتخابات عمل به وصایای شهدا و ادامه راه و سیره شهیدان والامقام است،

اینجانب ضمن قدردانی و تشکر از مشارکت مردم شهید پرور آذربایجان غربی به ویژه جامعه ایثارگری استان در تمامی عرصه‌های مختلف نظام، از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان شریف این خطه شهیدپرور برای ثبت حضور در انتخابات ۸تیر که ادامه دهنده راه شهید جمهور است دعوت می نمایم تا با حضور پرشور خود، بار دیگر پایداری و اقتدار ایران اسلامی را به همگان نشان دهند و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و بدخواهان بزنند.

داود میرزایی
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران آذربایجان غربی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار