مدیر بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: جهاد آبرسانی آب مقطر و تزریق آب ، راه اندازی ایستگاه پمپاژ و ذخیره آب در ۳ روستای جبل کندی ، ساری بگلو و علی کندی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۷۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲ 04 July 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، بشیری در نشست خبری با اصحاب رسانه آذربایجان غربی گفت : در بحث آب رسانی به روستاها طرح احیای چاه های قنات و آب آبخیزداری زمین‌های کشاورزی در ۵ هکتار از اراضی شهر ارومیه را در دست اقدام داریم که ۸۰ الی ۹۰ درصد پیشرفت داشته است و کل اعتبارات هزینه شده در این حوزه ۵ میلیارد تومان است.


وی در ادامه اظهار داشت: درسطح شهر ارومیه ۴۳ مدرسه به مناسب چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان توسط جهاد سازندگی بسیج سپاه ارومیه مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته است.

بشیری بابیان اینکه در برخی مناطق محروم و روستایی ارومیه اقدام به ساخت و تجهیز سالن ورزشی کرده ایم عنوان داشت: احداث سالن ورزشی در روستای باشلانبوشلو که زادگاه اولین شهید امنیت استان ، شهید عباس فاطمیه است از جمله این اقدامات است.

بشیری عنوان کرد:رویکرد ما رفع فقر و گرفتاری‌های مردم است و در این راستا بسیج سازندگی تمام تلاش خودرا به کار گرفته است.

بشیری بیان کرد: برای رفع برخی مشکلات عزم جدی و راسخی وجود دارد و حوزه‌های مختلف مثل جاده و راه و آبرسانی اقدامات اساسی انجام شده و درحال انجام است.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین سرمایه نظام برای تحقق اهداف مورد نظر نیروی انسانی و بسیجیان مخلصی است که مقدمه و شرایط عمل به تکالیف جهادی را فراهم کرده‌اند و برای حرکت جهادی که خدا تضمین می‌کند پای کارند.

در ادامه این جلسه، مکرم ،مسئول رسانه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه نیز با بیان لزوم پای کار آمدن جهادی رسانه ها در انعکاس فعالیت گروه های جهادی استان اظهار داشت : در این راستا از رسانه های فعال در زمینه جهادی رسانه محور حمایت خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار