در ششمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی مسائل و مشکلات ۹ واحد تولیدی-صنعتی بررسی و مصوبات لازم تصویب شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸ 25 June 2024

 

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی، در ششمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور عتباتی رئیس کل دادگستری استان، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران اجرایی و بانکی به منظور بررسی مشکلات ۹ واحد تولیدی در سالن امامت دادگستری برگزار شد.

دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهید خدمت آیت ا... دکتر رئیسی و همراهان ایشان بیان داشت که خدمت در سنگر احقاق حق توفیقی است که خداوند نصیب کارکنان خدوم و جهادی این مجموعه عنایت نموده است.

عتباتی با اشاره به دیدار مسئولان عالی قوه قضائیه با مقام معظم رهبری و گردهمایی بزرگداشت هفته قوه قضائیه روز شنبه، اظهار داشت:  هم مقام معظم رهبری  و هم ریاست محترم قوه قضائیه تاکید بر حمایت از تولید و اشتغال داشتند و بر موضوع مهم حمایت عملی و نتیجه بخش از اشتغال و تولید تاکید فرمودند.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: خدا را شاکریم در استان آذربایجان غربی با کمک همه مدیران استانی همه دست به دست هم داده و تلاش می شود آنچه که باید در حوزه حمایت از تولید اتفاق بیافتد در این استان حاصل شود و به اذعان مسولان قوه قضاییه دستگاه قضایی آذربایجان غربی یکی از استان های پیشرو در لبیک عملی به فرمان مقام معظم رهبری در باب جهش تولید با مشارکت مردم می باشد.

وی با بیان مصداقی از اقدامات حمایتی افزود: جایگاه مجموعه قضایی و اجرایی از لحاظ عملکرد در حمایت از تولید و تلاش برای رفع مشکل آنچنان در نزد مسئولان کشور جا افتاده است که در یک نمونه یکی از بانک ها اختیار اقاله را به استان داده اند.

عتباتی در پایان تاکید کرد: باید دست واحد‌های تولیدی و کارآفرینان را که حق بزرگی برگردن سیستم قضایی و اجرایی در گره گشایی از آسیب های اجتماعی دارند را بگیریم و تلاش کنیم که بی دغدغه به کار خود ادامه دهند.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه با تقدیر از تمامی مجموعه ها که به دستگاه قضایی در پیشبرد مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان کمک می کنند گفت که امروز حمایت از تولید یک ضرورت است.

وی افزود: در راستای حمایت و جهش تولید آنچه که ضرورت دارد تحلیل تمام نهادهای حقوقی در اجرای فرمان مقام معظم رهبری است.

مجیدی در ادامه به دستور جلسه که بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی –صنعتی   را مطرح و پس از طرح مشکلات از سوی مسئولان این واحد‌های تولیدی، نقطه نظرات و دیدگاههای اعضای حاضر اخذ و مصوبات کاربردی و گره گشا  برای رفع مشکل آنها به تصویب اعضاء رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار