معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ثبت نام دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای جذب نیرو در دستگاه های اجرایی از امروز آغاز می شود.
کد خبر: ۱۱۷۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴ 04 July 2024

علی رزازی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای جذب نیرو در دستگاه های اجرایی کشور اظهار داشت: در اجرای ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی ، تخصصی و اختصاصی برای استخدام افراد در دستگاه های اجرایی ، دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای جذب نیرو در دستگاه های اجرایی برگزار می شود .

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد : وزارت كشور - پست بانک - حوزه هنری انقلاب اسلامی - روزنامه رسمی کشور سازمان بازرسی کل کشور - سازمان بنادر و دریانوردی - سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی - سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی - شرکت مدیریت منابع آب ایران و شرکتهای تابعه - گمرک جمهوری اسلامی ایران - وزارت اقتصاد و دارایی - وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی دستگاه‌های اجرایی هستند که در قالب این آزمون نیروهای لازم را استخدام ميكنند .

وی ادامه داد: مراحل ثبت نام در این آزمون استخدامی در سایت مركز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc. ir منتشر شده است .

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: شروع ثبت‌نام از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/١٤ لغایت ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ می باشد و کارت شرکت در آزمون، از روز ۹ مردادماه ماه ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس ir.hrtc قرار خواهد گرفت.

رزازی افزود: آزمون در روز جمعه ۱۲ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی در پایان با دعوت از علاقه مندان و جوانان برای ثبت نام در این آزمون‌ استخدامی یادآور شد: در این آزمون استخدامی سهمیه‌ آذربایجان‌غربی موجود بوده كه در قالب آن بخشی از نیازهای نیروی انسانی استانداری آذربايجان غربى تامین خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار