نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: این حضور گسترده مردم در آیین تشییع شهدای خدمت نشان داد که مردم قدردان رییس جمهور شهید و خدمات ارزنده ایشان هستند.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷ 24 May 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به تشییع میلیونی پیکر مطهر رییس جمهور شهید و شهدای حادثه سقوط بالگرد گفت: این حضور گسترده مردم در آیین تشییع شهدای خدمت نشان داد که مردم قدردان رییس جمهور شهید و خدمات ارزنده ایشان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اهمیت ثبت اخلاق، روش و منش رییس جمهور شهید برای مسئولان آینده افزود: باید سیره و اخلاق رییس جمهور شهید به عنوان یک درس نامه و مکتب تبدیل شده تا الگو و اسوه ای برای مسئولان آینده محسوب شود.

وی اخلاص و ارتباط با خداوند را از جمله خصایص بارز شهید آیت الله رئیسی دانست و خاطرنشان کرد: خدمت و تلاش صادقانه و خالصانه و خستگی ناپذیری از دیگر ویژگی های رییس جمهور شهید بود که او را متمایز از افراد دیگر می کرد.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: ۴۷ سفر استانی، ۲۳ سفر خارجی و ۷۵ سفر کاری به نقاط مختلف در طول ۲ سال و نیم خدمت ریاست جمهوری تاییدی بر ادعای خستگی ناپذیری رییس جمهور شهید است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان این که شهید آیت الله رییسی در شرایط سخت اقتصادی و کمبود کالاهای اساسی، نبود روابط مستحکم با همسایگان و شرایط کرونایی کشور را تحویل گرفت گفت: با تلاش ها و خدماتی که شهید آیت الله رییسی در طول خدمت کوتاه مدتی که داشت امروز شاهد رشد و جهش در بسیاری از بخش ها هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به این که ایمان و عمل صالح شهید آیت الله رئیسی موجب شد تا خداوند محبت این شخصیت بزرگوار را در دل مردم بیاندازد خاطرنشان کرد: استقبال مردم از شهید آیت الله رییسی یک محبت الهی بود و ما شاهد بودیم که کشورهای مختلف نیز این واقعه دردناک را تسلیت گفتند.

وی افزود: این که بعد از شهادت رییس جمهور هیچ خللی در امور اجرایی کشور به وجود نیامد نشان دهنده عظمت و اقتدار نظام اسلامی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه ارومیه همچنین با اشاره به ششمین سالگرد رحلت حجت الاسلام والمسلمین حسنی مجاهد نستوه آذربایجان از خداوند منان برای ایشان و تمام علمای در گذشته استان آرزوی جلب مغفرت و رحمت الهی کرد.

تاکید بر آثار فردی و اجتماعی کنترل زبان در آموزه های دینی و اهمیت تقوا در زمینه کنترل زبان از آسیب های مختلف دیگر محور سخنان نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در خطبه های نماز جمعه امروز بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار