امام جمعه ارومیه:
امام جمعه ارومیه نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در ارومیه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶ 31 May 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های امروز نماز جمعه ارومیه با اشاره به آغاز بکار دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس باید در راستای پیشرفت و اعتلای کشور، منویات رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار

دهند.
 
خطیب نماز جمعه ارومیه افزود: تعامل با سایر قوا از پیش شرط های اصلی یک مجلس انقلابی است و این ارتباط و تعامل باید در سرلوحه امور مجلس قرار گیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه به آغاز ثبت نام از داوطلبان ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد در احراز صلاحیت‌ها باید ویژگی‌هایی چون در «تراز انقلاب اسلامی بودن و خدمت‌گزاری» مورد توجه و اهتمام شورای نگهبان قرار گیرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در بخش دیگر خطبه ها خواستار اهتمام مسئولان به تکمیل برخی طرحهای بزرگ عمرانی شد و گفت: طرح ساماندهی میدان امام، ساخت تله کابین گردشگری و تکمیل پل آذربایجان از جمله طرحهایی است که سالهاست ناتمام باقی مانده و به یکی از مطالبات عمومی مردم ارومیه تبدیل شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی امام جمعه ارومیه در ادامه از متولیان فرهنگی خواست نسبت به ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در قالب طرح نور اهتمام جدی داشته باشند.

در پایان آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد نمازگزاران در حمایت از مردم فلسطین و غزه و رفح راهپیمایی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار