استاندار آذربایجان غربی گفت: به روز رسانی خدمات و تجهیز بخش های کتابخانه مطابق ذائقه و نیازمندی های مخاطبین، باید اولویت کار باشد.
کد خبر: ۱۱۷۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲ 11 June 2024

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان،   ضمن تأکید بر لزوم وجود منابع به روز و کافی به ویژه برای اقشار خاص در کتابخانه مرکزی گفت: با اجرای پویش ها و استفاده از ظرفیت  عموم،اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان می‌تواند، نسبت به جمع آوری کتاب‌های مازاد مردم اقدام کرده و این کتاب‌ها را در کتابخانه‌های عمومی در اختیار علاقه مندان قرار دهد و این روند باید در چهارچوب مشخص تداوم داشته باشد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: به روز رسانی خدمات و تجهیز بخش های کتابخانه مطابق ذائقه و نیازمندی های مخاطبین، باید اولویت کار باشد.

وی هم چنین با اشاره به  اهمیت حفظ و نگهداری نسخ خطی به عنوان شناسه  هویتی  استان گفت: با بررسی زیرساخت ها و برنامه ریزی، جمع آوری و حفظ و نگهداری اسناد و نسخ خطی باید به صورت متمرکز انجام شود.

طی این بازدید، استاندار آذربایجان غربی در خصوص صدور دستورات لازم جهت  تخصیص اعتبار لازم  جهت تجهیز سالن  های مطالعه، افزایش منابع بخش ناشنوایان و کم شنوایان، خرید دستگاه چاپگر بریل بخش نابینایان و کم بینایان و .... قول مساعد داد.

هم چنین، استاندار آذربایجان غربی به عضویت افتخاری این کتابخانه در آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار