به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از اروم نیوز، توکل حیدری در همایش قضات آذربایجان غربی که با حضور معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: آذربایجان غربی خطه ای است که در وجب به وجب خاک آن خون شهیدان ریخته شده است و ما در این استان 12 هزار شهید و سردار گرانقدر داریم.
کد خبر: ۱۳۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 19 November 2015

وی افزود: آذربایجان غربی وطن و ولایت سرداران رشید اسلام مثل باکری ها و امینی هاست.

مدیرکل دادگستری آذربایجان غربی گفت: قضات باید برای جلوگیری از نفوذ دشمن و مقابله با آن روحیه انقلابی و جهادی خود را حفظ کنند.

حیدری ادامه داد: قضات نخواهند گذاشت که دشمنان این مرز و بوم از قبیل آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار به اهداف خود برسند.

وی تصریح کرد: مادامی که رهبری فرزانه این ملت را راهبری می کنند، مطمئن باشید مردم پشتیبان ولایت و رهبری خواهند ماند.

حیدری با اشاره به کار سخت قضاوت در آذربایجان غربی یادآور شد: قضات در این منطقه در مقابل پدیده های شومی مانند قاچاق، جاسوسی و ... ایستاده اند و خواهند ایستاد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در دادگستری استان و ورود 400 هزار پرونده در سال به این دستگاه در آذربایجان غربی اظهار کرد: توانسته ایم حجم بالا و انبوه پرونده های موجود را با مدیریت نگذاریم که اطاله دادرسی انجام گرفته و مردم ناراضی شوند.

حیدری گفت: قضات شبانه روز برای اهداف قوه قضائیه تلاش می کنند تا رضایت خداوند شکل بگیرد و در این راستا همچنین دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص قوه قضائیه دغدغه های ما نیز است و پیگیریم.

وی با انتقاد از کمبود نیرو در دادگستری آذربایجان غربی تصریح کرد: باید در دادگستری استان افزایش مهارتها و تزریق کارمندان را شاهد باشیم تا در مقابل مردم سرافراز باشیم.

مدیرکل دادگستری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دیر نتیجه گرفتن در پرونده ها، عمده نارضایتی مردم از دادگستری استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار