مدير عامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي گفت:به زودی دو نیروگاه گازی مقیاس کوچک در شهرستان ارومیه به بهره برداری می رسد
کد خبر: ۵۳۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱ 28 November 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي ،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ضمن اعلام خبر وصل دو نیروگاه 7 مگاواتی گازی مقیاس کوچک در آینده نزدیک، از امضای تفاهم‌نامه احداث یک نیروگاه 15 کیلوواتی خورشیدی خبر داد.
اکبر حسن بکلو افزود : همچنین درخواست احداث یک نیروگاه خورشیدی 100 کیلوواتی در شهرستان ارومیه در مرحله بررسی و امضای تفاهم نامه می باشد .
وی اعلام کرد : در سالجاری تعداد دو نیروگاه 5 کیلوواتی خورشیدی در پشت بام منازل مسکونی مشترکین این استان احداث و به بهره برداری رسیده  است 
حسن بکلو ادامه داد : در حال حاضر عملیات احداث یک نیروگاه خورشیدی 5 مگاواتی در شهرستان نقده، یک نیروگاه خورشیدی 5 مگاواتی در شهرستان مهاباد و یک نیروگاه 7 مگاواتی توسط سرمایه گذار خارجی در شهرستان ارومیه در حال اجرا بوده و تا پایان سالجاری از این نیروگاهها بهره برداری خواهد شد .
وی تصریح کرد: نیروگاه گازی مقیاس کوچک 7 مگاواتی شرکت اروم پک در شهرستان ارومیه، از تیرماه سال 94 تا پایان مهرماه 96  به میزان 45642 مگاوات ساعت، انرژی به شبکه برق استان تحویل داده است .
ایشان ابراز امیدواری نمودند : با وصل نیروگاههای خورشیدی به شبکه و همچنین با به مدار آمدن نیروگاههای گازی مقیاس کوچک مذکور، ضمن تامین قسمتی از بار شبکه از طریق این نیروگاهها، زمینه و شرایط لازم برای سرمایه گذاری خصوصی در این بخش هر چه بیشتر فراهم گردد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار