دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: خدمات آموزشی رایگان به مشمولان قانون کار و تامین اجتماعی در آذربایجان غربی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۲۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 09 April 2015

خبرگزاری فارس: ارائه خدمات آموزشی رایگان به مشمولان قانون کار و تامین اجتماعی در آذربایجان غربی

اسلام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: به جامعه کارگری استان، بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی آذربایجان ‌غربی و اعضای خانواده آنها خدمات رفاهی، آموزشی و ... به صورت رایگان ارائه می‌‌شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن سال 1394 همچنین نام‌گذاری آن توسط مقام معظم رهبری به عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، افزود: با عنایت به فرمایشات ایشان از طریق ارائه خدمات مختلف در راستای جلب همراهی مردم گام برداشته می‌شود.

این فعال جامعه کارگری به برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان ویژه قرآن کریم، روخوانی، روان‌خوانی، صوت و مفاهیم قرآن کریم اشاره و تصریح کرد: دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی بزرگسالان و کودکان در همه سطوح، حسابداری و ... برگزار می‌شود.

صادقی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی اینترنت، گرافیک، پاورپوینت، اکسل، نرم‌افزارهای اداری مانند مبانی ویندوز، فتوشاپ، کورل و وبلاگ‌‌نویسی، گفت: از این رهگذر در راستای ارتقای مهارت‌های جامعه هدف و سوق دادن آنها به بازار کار تلاش می‌کنیم.

وی به برگزاری دوره‌های هنری مختلف مانند خیاطی مقدماتی و پیشرفته، قالی‌بافی، چرم‌دوزی، شمع‌سازی، روبان‌دوزی، سفره‌آرایی، سنگ‌دوزی، گلسازی، سرمه‌دوزی، ملیله‌دوزی و ... به هنرجویان اشاره و از استقبال بی‌نظیر آنها خبر داد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی به راه‌اندازی تورهای زیارتی و سیاحتی با تخفیف 50 درصد به مناطق مختلف کشور به ویژه مشهد مقدس، قم و ... اشاره و تصریح کرد: استراحت‌گاه‌های خانه کارگر با تخفیف‌های 20 تا 80 درصد در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

صادقی با اشاره به راه‌اندازی استراحت‌گاه‌های مورد اشاره در سراسر کشور از جمله شهرهای شمالی کشور، شیراز، سرعین، مشهد، تبریز، بندرعباس، یزد، ادامه داد: در تعطیلات نوروزی از این امکانات استفاده حداکثری به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید خدمات مختلف و مشابه در استان به جامعه کارگری ارائه خواهد شد، اظهار داشت: کارگران در رشد و توسعه اقتصادی کشورمان نقش شایان توجهی دارند، که باید در راستای بهبود وضع معیشتی آنها گام‌های بلندی برداریم.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی با اظهار به اینکه نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نادر قاضی‌پور همواره در کنار تلاش‌گران این مجموعه بوده است، گفت: به واسطه وی مشکلات، مصائب و دردهای جامعه کارگری را به گوش مسئولان و سایر نمایندگان مجلس می‌رسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار