به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، جلسه ستاد اقامه نماز استان صبح امروز با حضور دکتر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و رئیس شورای اقامه نماز استانداری، علی برزگر دبیر ستاد اقامه نماز استان و رابطین و دبیران اقامه نماز دستگاههای اجرایی در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد.

صفرزاده در این نشست تلاش در جهت اقامه هر چه باشکوهتر نماز جماعت در ادارات توسط رابطین نماز را دارای اجری اخروی عنوان کرد و افزود: رابطین و خادمین نماز صرفا در جهت رضای الهی، در مسیر نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز جماعت در ادارات تلاش می کنند و لازم است برای تحقق این امر معنوی، همه کارکنان و مدیران مشارکت و از فعاليت هاي مرتبط با ترويج و توسعه فرهنگ نماز حمايت و پشتيباني معنوي نمایند.

معاون استاندار با اشاره به جایگاه رابطین نماز نیز اظهار داشت: با توجه به مسئولیت و جایگاه مهم رابطین نماز دستگاهها، این افراد باید با رفتار و برخورد خویش به حفظ و صیانت از فرهنگ نماز بپردازند.

صفرزاده در ادامه با اشاره به اینکه نماز جزء واجبات دین و اصلی ترین وظیفه دینی است که در حوزه اداری، اجتماعی و خانواده دارای جایگاه و منزلت بالایی می باشد و همه ما وظیفه داریم این فرهنگ را اشاعه دهیم، افزود: ایجاد فضای معنوی در محیط کار، تاثیرگذاری مثبت در فعالیتهای کارکنان و ارائه خدمات بهتر از اثرات معنوی برپایی نماز جماعت در ادارات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

تجهیز و رسیدگی به وضعیت نمازخانه ها، برنامه ریزی در جهت حضور کارکنان در نمازهای جماعت و عدم برگزاری جلسه در وقت نماز از دیگر موارد مورد اشاره و تاکید رئیس ستاد اقامه نماز استانداری در این جلسه بود.