به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، نادر صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری استان بر لزوم اهتمام و جدیت تمامی دستگاههای اجرایی در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

وی افزود: امسال که با تدبیر مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری گردیده، باید مساله اقتصاد مقاومتی و راهکارهای تحقق آن، در محوریت اقدامات و برنامه های دستگاههای استانی قرار بگیرد.

دبیر شورای اداری استان در ادامه به تدوین برنامه ششم توسعه اشاره کرد و خواستار همکاری و هماهنگی کلیه دستگاههای اجرایی استان در این خصوص با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و ستاد تدوین برنامه ششم توسعه استان شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات هفتم اسفند و دهم اردیبهشت ماه در استان گفت: از مردم شریف استان که بار دیگر با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات، حماسه آفرینی کردند و از تمامی دست اندرکاران و برگزار کنندگان این انتخابات در استان قدردانی نموده و امیدواریم بتوانیم با درک پیام این حضور مردمی، گام های بلندتری در جهت رشد و توسعه استان برداریم.