دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: جشن بزرگ کارگری هفته کارگر امسال در ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ 17 April 2015

اسلام صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: جشن بزرگ کارگری با حضور 2 هزار تا 2هزار و 500 نفر از کارگران، همچنین با شرکت مسئولان ارشد استان و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ارومیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و سایر مقامات برای شرکت در این محفل دعوت خواهد شد، افزود: حضور پرشور جامعه کارگری در این مراسم پیش‌بینی می‌شود.

این فعال جامعه کارگری به برگزاری این گردهمایی در چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه امسال ساعت 10 صبح در خانه جوان ارومیه اشاره و تصریح کرد: تدابیر لازم برای برقراری امنیت، اجرای برنامه‌های مختلف و ... اتخاذ شده است.

وی ضمن تقدیر از مدیریت خانه جوان ارومیه بر ضرورت تعامل و همکاری هرچه‌ بیشتر این دو نهاد تأکید و خاطرنشان کرد: به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این دو مجموعه هستیم، تا از این رهگذر خدمات متقابل به جامعه هدف ارائه شود.

صادقی با اشاره به تنظیم و قرائت بیانیه پایانی مراسم، گفت: از این رهگذر دغدغه‌ها، مطالبات و خواسته‌های جامعه کارگری استان به گوش مسئولان و مقامات تصمیم‌ساز رسانده شده، همچنین بر اهمیت ایستادگی و استمرار تلاش در واحدهای صنعتی به رغم وجود مشکلات مختلف تأکید می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی یکی از برنامه‌های این مراسم را ارائه گزارش کامل از وضعیت واحدهای صنعتی و تولیدی، مشکلات کارگران و ... عنوان و خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با سایر ادارات برای برگزاری باشکوه این برنامه صورت گرفته است.

وی به اعزام 150 نفر برای شرکت در مراسم روز جهانی کارگر اشاره و تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای رفت، آمد، اسکان و ... کارگران اعزامی بر ‌عهده خانه کارگر است، تا به این ترتیب حضور حداکثری به نمایندگی از فعالان عرصه کار و تلاش در این مراسم به منصه ظهور برسد.

صادقی دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، برگزاری نشست خبری همچنین پوشش خبری کامل برنامه‌های هفته کارگر را از جمله برنامه‌های در دست اقدام عنوان کرد و افزود: کارشناسان و تلاش‌گران خانه کارگر در این فرصت به دست آمده برنامه‌های متنوعی اجرا خواهند کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی در پایان از نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نادر قاضی‌پور تقدیر کرد و گفت: وی نه‌ تنها وکیل مردم شهر ما بلکه به معنای واقعی نماینده طبقه کم درآمد در مناطق مختلف کشور به شمار می‌روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار