کد خبر: ۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵ 23 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از یکنا ، در نشست تخصصی سرگروه‌های صالحین حوزه یک شهری شهرستان میاندوآب که با همکاری موسسه مهد قرآن برگزار شد ،سرهنگ مولودی، فرمانده سپاه شهرستان میاندوآب، به جنبه‌های مختلف تربیت قشرجوان و نوجوان در جامعه پرداخت،

همچنین در این نشست حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه میاندوآب ، نقش و اثربخش بودن حلقه‌های تربیتی صالحین را منوط به اصلاح عمل خود و ترغیب جوانان به طرف عمل دانست و خاطرنشان کرد: حلقه‌های صالحین را تلاش مربی‌ها پیش می‌برد.

وی به راه‌های مختلف در جهت جذب به حلقه‌های صالحین اشاره کرد و ادامه داد: راه‌های مختلفی از جمله روابط عمومی، خوش اخلاقی، سعی و تلاش و... از جمله راه‌های جذب در این حلقه‌ها است.

حسن زاده با تاکید بر این که بالاترین راه‌ها در جذب به حلقه‌های صالحین، اصلاح رابطه خود با خدا است، تصریح کرد: اگر رابطه خود با خدا را درست کنیم، خدا هم رابطه ما را با مردم درست می‌کند.

وی با شاره به اهداف دشمن برای تسخیر فضای فرهنگی وسیاسی خاطرنشان کرد: در مقابل این هجمه‌ها باید بنیه و پایه نوجوانان و جوانان را در این حلقه‌ها محکم و استوار کرد.

امام جمعه این شهرستان مطالبی هم در رابطه با امر نماز بیان کرد و افزود: نماز باید هدف حلقه‌ها باشد یعنی این حلقه‌ها یا به نماز ختم شود یا از نماز شروع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار