به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان، بیش از 46 هزار سالمند در سطح استان از سوی این نهاد حمایت می شوند.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 27 September 2015

مدیر کل کمیته امداد استان که بمناسبت هفته سالمندان سخن می گفت، با تبریک این هفته اظهار داشت: در حال حاضر 46 هزار و 291 نفرسالمند در سراسر استان از سوی این نهاد حمایت می شوند که در هفته سالمندان برنامه های ویژه ای برای تکریم منزلت آنان ،توسط کمیته های امداد شهرستانها برگزار خواهد شد.

جلال حسین زاده افزود: علاوه بر حمایتهای جاری از سالمندان تحت حمایت ، صرفا برای نگهداری 485 سالمند بیمار که نیاز به رسیدگی بیشتری دارند ماهانه 485 میلیون ریال هزینه به خانواده های آنان پرداخت می شود.

وی خاطر نشان ساخت: خدمات بیمه درمانی،فراهم نمودن کلیه تجهیزات پزشکی و توانبخشی، پایش سلامت، اعزام برای اردوهای زیارتی و تفریحی ،برگزاری مراسمات ورزشی از جمله پیاده روی و شنا ،دیدار و دلجویی از آنان، انتخاب سالمند نمونه در زمینه های مختلف و تجلیل از مقام شامخ سالمندان از جمله خدماتی است که در طول سال از سوی این نهاد برای سالمندان تحت حمایت ارائه می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه شناسایی سالمندان موفق در عرصه های مختلف ورزشی،هنری و اجتماعی و تجلیل از آنها به منظور بالا بردن روحیه آنان از جمله برنامه های ویژه هفته سالمندان است،تصریح کرد: امسال تعداد 6 نفر از سالمندان تحت حمایت که فرزندانی نخبه تربیت نموده و یا خود به لحاظ خلاقیت به توفیقات چشمگیری دست یافته اند برای شرکت در همایش ملی استان خراسان رضوی به مدت 3 روز به این استان اعزام و به زیارت مشهد مقدس نیز مشرف خواهند شد.

حسین زاده گفت: امسال ،« سالمندی و معنویت» به عنوان شعار هفته سالمندان اعلام گردیده و اقشار مختلف مردم باید با درک معنوی از سالمندان، کلیه آنان را بخصوص سالمندان تحت حمایت این نهاد را به طرق مختلف مورد تکریم قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار