راههای برون رفت از رکود اقتصادی در بازار
به گزارش تابناک آذربایجان غربی کتاب «خدمات به مشتری اساس موفقیت شغلی» نوشته -رنه.ای.هنری- با ترجمه دکتر حمید غلامی، دکتر حمید منصورفر و میلاد مظفری نژاد کارشناس ارشد بازرگانی بین المللی، امروز در نمایشگاه کتاب ارومیه عرضه شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 15 October 2015

بنا به همین گزارش ، این کتاب به بحث و بررسی درباره نحوه ارائه خدمات به مشتریان در بازار کسب و کار و راهکارها و تمرین های مناسبی برای برنده شدن دربازار کسب وکار ارائه میدهد.

میلاد مظفری نژاد یکی از مترجمین این کتاب، در گفتگوی با خبرنگارتابناک آذربایجان غربی گفت: مطالب ، داستانها و مثالهایی که در این کتاب آورده شده ، در رکود اقتصادی که در بازار فعلی وجود دارد، میتواند راه حل های خوبی به مدیران شرکتها و صاحبان مشاغل برای برون رفت از رکود، ارائه دهد.

وی افزود: دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهها نیز می توانند با مطالعه این کتاب راهکارهای مناسبی برای راه اندازی مشاغل و ارتقای آن بیابند.

به گفته وی کتاب «خدمات به مشتری اساس موفقیت شغلی» قرار بود از اولین روزهای نمایشگاه کتاب عرضه شود که در نهایت امروز پنج شنبه در غرفه «نشر نی» در سالن شماره یک نمایشگاه کتاب واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه در خیابان آپادانا، و با 20 درصد تخفیف روی جلد به قیمت 80000ریال، برای عرضه و فروش به متقاضیان آماده ارائه گردیده است.

مظفری نژاد افزود: این کتاب پس از پایان نمایشگاه ، در فروشگاه میلاد واقع در انتهای خیابان بهنق 1 -جنب مسجد المهدی به فروش خواهد رسید.

در قسمتی از مقدمه این کتاب میخوانیم:

«هيچ جادوئي در خدمت به مشتري وجود ندارد. خدمت به مشتري اساساً يک حس معمول قديمي خوب است. با ادب و مودب بودن و کمي تلاش بيشتر براي رضايت مشتري، دقيقا رفتاري است که وقتي شما محصول يا خدماتي را خريداري مي­کنيد انتظار داريد با شما برخورد شود. ارائه دهنده­هاي خدمات به مشتري بايد با همه طوري برخورد کنند که خودشان انتظار چنين برخوردي را دارند و حتي همه سازمانهاي انتفاعي، غيرانتفاعي و دولتي نياز دارند که خدمات به مشتري بهتري ارائه دهند. اصول پايه­ي خدمت به مشتري همان طور که در فروشگاه­ها، مارکت­ها و خشک­شويي­هاي محلي، خوب جواب مي­دهند، در 500 کمپاني برتر مجله­ي فورچون، نيز درست کار مي­کنند.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار