به گزارش خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی، دبیر ستاد حوادث غیر مترقبه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از تمدید مهلت عملیات بیمه‌گری محصول گندم آبی و دیم پاییزه در سال زراعی 95-94 توسط صندوق بیمه کشاورزی خبرداد.
کد خبر: ۱۲۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 09 November 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی،  دبیر ستاد حوادث غیر مترقبه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از تمدید مهلت عملیات بیمه‌گری محصول گندم آبی و دیم پاییزه در سال زراعی 95-94 توسط صندوق بیمه کشاورزی خبرداد.

محمد احرامی با تأکید بر ترویج فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی در بین کشاورزان، مدت زمان عقد قرارداد بیمه محصول گندم آبی و دیم را تا 30 آبان ماه سال جاری اعلام کرد.

احرامی اظهار کرد: مدت زمان عقد قرارداد از زمان کاشت تا برداشت می‌باشد و چنانچه در اثر عوامل خطر عمومی و انفرادی خسارتی حادث شود، صندوق بیمه کشاورزی خسارات را تا سقف حداکثری تعهد شده در قرارداد جبران خواهد نمود

وی با اشاره به تفاوت تعرفه‌های بیمه امسال هر محصول در مقایسه با سال گذشته اضافه کرد: در تعرفه‌های بیمه محصولات زراعی پائیزه اعلام شده از سوی صندوق بیمه کشاورزی برای محصول گندم آبی و دیم شیوه ای با عنوان پوشش طراحی و ارائه گردیده است که در صورت انتخاب شیوه پوشش، ۲۰ تا 25درصد خسارت در محصولات فوق الذکر به عهده بیمه گذار (کشاورز) بوده و خسارت وارده بیشتر نیز پس از اعمال فرانشیز به عهده بیمه گر یا‌‌ همان صندوق بیمه کشاورزی می‌باشد.

وی از گندمکاران خواست هر چه سریعتر با مراجعه به دفا‌تر بیمه کشاورزی و مراکز خدمات جهاد کشاورزی با آگاهی از حق بیمه و شرایط تعهد بیمه‌گری، نسبت به پوشش بیمه‌ای محصول خود در مدت زمان مقرر اقدام کنن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار