استانداری آذربایجان غربی، جزییات طرح تشکیل سیستم متمرکز برای تمامی مراکز فوریتی در جهت ارائه خدمات بهینه به مردم، صبح امروز با حضور دکتر عطاپور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۳ 30 November 2015

تابناک آذربایجان غربی: عطاپور در این جلسه اظهار داشت: موضوع ایجاد یک سیستم یا سامانه متمرکز برای تمامی مراکز فوریتی در جلسه اخیر کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان مطرح شد که این مصوبه به وزارت کشور بعنوان یک پیشنهاد ارسال و مورد استقبال وزیر محترم کشور نیز قرار گرفت و مقرر شد طرح مذکور با جزییات بیشتر و بصورت تکمیلی تر در استان تدوین و به وزارت کشور جهت تایید و اجرایی شدن ارسال شود.

وی در ادامه گفت: در شرایط اضطراری، هر کدام از سازمان ها و مراکز دولتی و غیردولتی که درگیر هستند، یک سیستم ارتباطی مجزا دارند و از یک سامانه واحد مدیریت نمی شوند و این باعث می شود که حادثه دیده در شرایط مذکور دچار سردرگمی شود؛ لذا طرح ایجاد سامانه متمرکز برای مراکز فوریتی در این راستا و برای ایجاد هماهنگی های بیشتر و جلوگیری از سردرگم شدن شهروندان طرح شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری افزود: برای ایجاد و راه اندازی سامانه متمرکز برای مراکز فوریتی در کشور، زیرساخت های لازم وجود دارد و تحقق این امر می تواند جلوی مدیریت های جزیره ای در شرایط اضطرار را بگیرد.

در ادامه این جلسه، اعضای حاضر در جلسه نیز به بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود در رابطه با طرح ایجاد سامانه متمرکز برای تمامی مراکز فوریتی پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار