در آخرین روزهای سال 93 که با عنوان فرهنگ و اقتصاد نامگذاری شده است، نمایندگان مجلس به عملکرد دولت و مجلس نمره می‌دهند.
کد خبر: ۱۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵ 16 March 2015

عابد فتاحی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، درخصوص میزان تحقق شعار سال 93 که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان" اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده گفت: با شناختی که از دولت روحانی دارم و با توجه به توانایی ها و درآمدهای دولت یازدهم اگر بخواهم به عنوان نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به عملکرد این دولت در تحقق شعار سال نمره بدهم از 20 نمره 15 را می دهم.

وی افزود: نمره ای که می توان به مجلس نیز به دلیل تحقق شعار سال داد نمره 11 یا 12 است چراکه من فکر می کنم مجلس نهم توانمند نیست و بیشتر به مسائل جناحی می پردازد.

محمد علی پور نیز در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز گفت: در جهت تبیین، تشویق و شناساندن اقتصاد مقاومتی و فرهنگ بالاخص بحث اقتصاد صحبت ها و مباحث تئوری بیشتر مطرح شد اما اقدامات صورت گفته به نظر من قابل قبول نبود.

وی افزود: البته در این زمینه مجلس به نسبت دولت قدم هایی برداشته است وبه همین خاطر من نمره مجلس را بیشتر از دولت ارزیابی می کنم.

نماینده مردم ماکو، شوط، چالدران و پلدشت اظهار کرد: اما در حالت کلی آنطور که مورد انتظار مقام معظم رهبری بود شعار سال تحقق نیافت ومن نمره دولت را در این زمینه نمره ناپلونی می دانم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار