نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی :
حجت الاسلام و المسلمین قریشی خطاب به داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی نیز گفت : در مسیر تبلیغات انتخابات باید از دو اصل مهم ، پرهیز از تخریب دیگران و مراقبت از بیت المال در امور قرار گیرد .
کد خبر: ۱۴۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 22 December 2015

حجت الاسلام و المسلمین قریشی در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی گفت : امام راحل با تدبیر ماندگار خود ایام میلاد با سعادت ختمی مرتبت حضرت محمد ( ص ) را هفته وحدت نامگذاری کرد و همین مسئله زمینه ساز وحدت شیعه وسنی به ویژه در استانهایی چون آذربایجان غربی شده است .

امام جمعه ارومیه افزود : این هفته فرصت مناسبی برای تقویت برادریهاست و باید با گرامیداشت میلاد مسعود پیامبر مهر و رحمت محمد مصطفی(ص) زمینه برپایی مجالس مشترک باشکوه در استان فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اخلاق انتخاباتی پرداخت و گفت:علاوه بر تلاش برای برگزاری باشکوه انتخابات هفتم اسفند می بایست برنامه ها طوری طراحی شود که مسئله انتخابات نه تنها موجب تفرقه در جامعه نشود بلکه دوستیها و افزایش محبت در جامعه را تقویت کند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی خطاب به داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی نیز گفت : در مسیر تبلیغات انتخابات باید از دو اصل مهم ، پرهیز از تخریب دیگران و مراقبت از بیت المال در امور قرار گیرد .

رعایت آموزه های دینی و اصول اخلاقی جامعه در مراسم عمومی و شادیهای اجتماعی از دیگر موارد مورد تاکید امام جمعه ارومیه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی بود.

در این جلسه در خصوص آیینهای هفته وحدت و ویژه برنامه های9 دی نیز تبادل نظر شد و جمعی از مدیران اجرایی استان نقطه نظرات خود را بیان کردند.

تاکید بر حفظ حجاب و اجرای طرح ارزیابی دستگاههای اجرایی در مقوله حجاب و عفاف حد اکثرتا ابتدای سال آینده ، ضرورت برپایی باشکوه آیینهای میلاد امام جعفر صادق (ع ) همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم ( ص ) و پرهیز از ورود معلمان و فرهنگیان شاغل استان در جریان تبلیغات انتخاباتی از محورهای مطرح در جلسه فرهنگ عمومی آذربایجان غربی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار