نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:با توجه به شرایط آشفته‌ای که در میان نمایندگان مجلس به وجود آمده است معلوم نیست که رئیس جمهور و یا وزرا چه زمانی به آذربایجان‌غربی سفر می‌کنند.
کد خبر: ۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹ 28 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از اروم نیوز،عابد فتاحی در گفت‌وگو با  با ابراز تاسف از اینکه آذربایجان‌غربی فاقد مجمع نمایندگان است اظهار داشت: از دو ماه گذشته مجمع نمایندگان استان به هم خورده و عثمان احمدی نماینده مردم مهاباد و رئیس قانونی مجمع نمایندگان کنار گذاشته شده و بیش از نیمی از نمایندگان استان محمد علی‌پور نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت را به عنوان رئیس مجمع نمایندگان اعلام کرده اند در حالی که وقت قانونی ریاست مجمع نمایندگان ایشان، از 7 خرداد سال آینده آغاز می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین با توجه به این شرایط آشفته‌ای که در میان نمایندگان مجلس به وجود آمده است معلوم نیست که برای مثال رئیس جمهور و یا وزرای دولت چه زمانی به آذربایجان‌غربی سفر می‌کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه فقدان هماهنگی و یکدلی میان نمایندگان مجلس استان سبب شده که قدرت، نفوذ و تاثیرگذاری آنها در پایتخت کمتر شود در حالی که نمایندگان باید منسجم‌تر باشند پس من این مسئله را محکوم کرده و حتی احساس گناه از این مسئله دارم که چرا ریاست مجمع نمایندگان بر اساس عرف صورت نمی‌گیرد.

فتاحی افزود: این حق مردم استان است که نمایندگان آنها با یکدیگر وحدت رویه داشته و برای رشد و توسعه آذربایجان‌غربی فعالیت کنند در حالی که متاسفانه این چنین نیست بنابراین با وجود اینکه من آقای محمد علی‌پور را به عنوان یک نماینده محترم و فعال استان قبول دارم اما هم اینک تنها عثمان احمدی را به عنوان ریاست مجمع نمایندگان استان به رسمیت شناخته و پس از 7 خرداد از علی‌پور حمایت می‌کنم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنابراین تا زمانی نمایندگان استانی با یکدیگر اتحاد نداشته باشند ضرر و زیان آن دامان استان را خواهد گرفت.

آقای نماینده ،این قصه سر دراز دارد.بیچاره مردم که در این آشفته بازار زندگی،باید غصه عدم تحمل یکدیگر شما نمایندگان را باید بخورند.

مگر شما نمایندگان کلا چند نفرید که با هم تفاهم و توافق ندارید.نتیجه این عدم تحملها،عدم هماهنگیها در بین مسئولین استانی و نمایندگان،فقر ،نداری ،عدم توسعه و پیشرفت استان را به همراه داشته و برای همین هم استان ما همیشه در رده های پایین جدولها و شاخصهای کشوری قرار میگیرد. در حالیکه همین استان از لحاظ منابع انسانی، منابع طبیعی،جغرافیا،اکولوژیک و غیره جزو استانهای سرآمد کشور میباشد.حیف از اسن استان و مردمانش...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار