نماینده مردم شاهین دژ، تکاب و میاندوآب گفت:اقتصاد مقاومتی تنها رمز پیروزی و حفظ استقلال ایران اسلامی است نصب بنر، پارچه، مکاتبه و مصاحبه به معنی اقتصاد مقاومتی نیست.
کد خبر: ۱۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴ 18 March 2015

حجت الاسلام روح الله بیگی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اقتصاد مقاومتی را تنها رمز پیروزی و حفظ استقلال کشور عنوان کرد و افزود: با تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور می توان در برابر تحریم ها پاسخگو بود و با جامع عمل پوشاندن به آن از تولید ملی سرمایه و تولید داخلی حمایت کرد.

وی افزود: اما در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی اگر بگوییم در این زمینه هیچ کاری انجام نشده بی انصافی است و اینکه بگوییم کارهای زیادی انجام شده این نیز عقلایی نیست چراکه ما می توانستیم اقدامات بیشتر و بهتری را در این زمینه انجام دهیم که متاسفانه کوتاهی کرده ایم.

نماینده مردم شاهین دژ، تکاب و میاندوآب تصریح کرد: متاسفانه در راستای اقتصاد مقاومتی شعار بیشتر از عمل خود را نشان داده و نصب بنر، پارچه، مکاتبه و مصاحبه بیشتر از اجرای این رمیز پیروزی در کشور اتفاق افتاده است .

حجت الاسلام روح الله بیگی گفت: آذربایجان غربی به لحاظ موقعیت جغرافیایی که دارد متمایز از استان های دیگر است با این حال امیدواریم شعار سال تنها به دادن شعار و برگزاری همایش محدود نشود بلکه در عمل به آن جامع عمل بپوشانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار