کد خبر: ۱۶۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶ 10 January 2016


به گزارش تابناک آذربایجان غربی به نقل از فرمانداری چالدران ،جلسه شوراي هماهنگي مديريت بحران به رياست حسين زاده فرماندار چالدران و با حضور اعضا در محل فرمانداري برگزار شد.

فرماندار چالدران در اين جلسه با اشاره به موقعیت جغرافیائی و توپوگرافی خاص شهرستان به برنامه ریزی های منظم و ایجاد ساز و کار تصمیم گیری مناسب در امور مدیریت بحران به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی ، افزود: پیش آگاهی و پیشگیری در کلیه امور بهتر از مبارزه و درمان است.

حسین زاده تاکید کرد: باید اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در تمامی مراحل بحران از آمادگی کامل برخوردار باشند تا بتوان کمترین آسیب و صدمات را خصوصا در بخش صدمات جانی شاهد بود.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان چالدران ،بارش برف اخیر 60 سانتی در سطح شهر و 2 متر در ارتفاعات میتواند به یک بحران تبدیل شود پس ضروری است دستگاهها و ماشین آلات برف روبی و سایر امکانات دهیاران از آمادگی کافی برخوردار بوده تا بتوانیم در جهت خدمات رسانی به مردم شهرستان موفق عمل نماییم.

وی از زحمات دست اندر کاران بخصوص کارگران شهرداری و راهداران تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: بارش برف اخیر شهرستان یک بحران بود كه با همکاری مردم ، مسئولین ، مدیریت خوب و سازماندهی شده توانستیم کلیه راههای اصلی و فرعی را بازگشایی نماییم .

در پايان اعضاء نقطه نظرات خود را مطرح و تصمیماتي جهت مقابله و آمادگي در مواقع بحراني اتخاذ شد.

منبع:  پايگاه اطلاع رساني استانداری آذربایجان غربی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار