امام جمعه ارومیه:
ارومیه – نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آیین های دهه فجر باید با حضور مردمی و با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.
کد خبر: ۱۷۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 29 January 2016
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در نماز جمعه ارومیه این هفته با بیان اینکه دهه مبارک فجر نشان دهنده صلابت جمهوری اسلامی و یادآور مجاهدات‌ها و فداکاری‌های نیروهای انقلابی است، افزود: این ایام سبب شد جمهوری اسلامی ایران استقرار یابد و بر ما وظیفه است که این روزها را یادآوری کنیم و این نعمتی را که خداوند به ما ارزانی کرده را قدر بدانیم.

وی با تاکید بر برگزاری آیین های دهه فجر با شکوه و حضور مردمی عنوان کرد: دهه فجر یادآور مجاهدت و زحمات مردم انقلابی ایران در مبارزه با رژیم ستمشاهی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که پیام های آن باید به نسل های آینده نیز منتقل شود.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند متعال به ما اعطا کرده که در راه پاسداشت این نعمت الهی باید با همه توان در راه اقتدار روز افزون آن بکوشیم، گفت: طبق بیانات امام خمینی(ره) ۲۲ بهمن نیز جزو ایام الله است و این روزهای خدا را نباید فراموش کنیم چرا که در روز ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی ایران تثبیت شد.

امام جمعه ارومیه یاد آور شد: این روز عنایتی بود از سوی پروردگار متعال که قدرت ایران را به جهانیان نشان دهیم و بر همه ما وظیفه است خاطرات آن روزها را سینه به سینه به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

وی افزود:همه ایرانیان باید در روز ۲۲ بهمن با شکوه در صحنه حاضر شده و در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن قدرت و صلابت ایران اسلامی را به جهانیان و توطئه‌گران علیه اسلام و ایران اسلامی نشان دهند و صدای عدالت خواهی خود را به گوش جهانیان برسانند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حضور در انتخابات پیش رو عزت و صلابت ایران اسلامی را بر جهانیان آشکار می‌کند، اظهارداشت: همه ما باید در انتخابات پیش رو شرکت کرده و در صحنه حاضر باشیم چراکه این انتخابات نشان دهنده همدلی و همبستگی مردم همیشه در صحنه حاضر ایران اسلامی بوده که با حضور در صحنه پاسخ قاطعی به کارشکنان علیه جمهوری اسلامی بدهیم و دفاع خود از دین و کشور خویش را به جهانیان نشان دهیم.

وی در ادامه با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، دوری از محرمات و اطاعت از دستورات خداوند متعال اظهار داشت: رزمایش نیروهای دریایی که در یک منطقه وسیع شروع شده است قدرت نظامی نیروهای امنیتی دریایی را به جهانیان نشان می‌دهد و از خداوند متعال خواستار توفیق و سلامتی تمامی نیروهای امنیتی هستیم.

مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار