استاندار آذربایجان غربی در برنامه زنده رادیویی فجر گونلری:
استاندار آذربایجان غربی در برنامه زنده رادیویی فجر گونلری گفت: در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از پروژه های مختلفی به ارزش بیش از 974 میلیارد تومان در استان خواهیم بود.
کد خبر: ۱۷۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 02 February 2016


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی،مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی با حضور در برنامه زنده رادیویی "فجر گونلری" که از صدای مرکز آذربایجان غربی پخش می شد فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارکه فجر را تبریک گفت.

استاندار آذربایجان غربی در این برنامه با تبریک فرا رسیدن ایام لله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایام الله دهه فجر، یادآور سلحشوری و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر سران استکبار است؛ همانطور که امروز نیز در عرصه مذاکرات هسته ای، مستکبرین عالم به این مقاومت و تسلیم ناپذیری ملت ایران، اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: در ایام الله دهه فجر حاکمیت اسلام تثبیت یافت و تجلی اراده اسلامی با هدایت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) به منصه ظهور رسید.

استاندار آذربایجان غربی، حکومت جمهوری اسلامی را یک حکومت مردمی دانست و افزود: جمهوری اسلامی بر پایه سه رکن اصلی رهبری، مردم و اعتقادات الهی و دینی تاسیس شده است.

سعادت ادامه داد: امام خمینی(ره) دین مبین اسلام را در ایران احیاء نمودند و قدرتی را در ایران اسلامی ایجاد کردند که قدرت های زمانه خود اعم از قدرتهای غربی و شرقی را به هراس انداخت.

مقام عالی استان، قدرت مردم ایران اسلامی را الهی دانست و گفت: هیچ یک از مفسرین و تحلیلگران و حتی گروههای مبارز مسلح در آن زمان باور نمی‌کردند که مردم ایران اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) بتوانند انقلاب را پیروزی برسانند و این نشانگر الهی و اسلامی بودن قدرت این ملت است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار نمود: انقلاب اسلامی وابسته و منتسب به هیچ جریان یا گروه سیاسی نیست و باید این نکته را در نظر داشت که این انقلاب رهبرش حضرت امام خمینی(ره) و امروز مقام معظم رهبری، لشکرش مردم ایران اسلامی و اندیشه اش اسلام است.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر نیز گفت: در دهه مبارک فجر پروژه های متعدد فنی، عمرانی و اقتصادی با صرف اعتباری بيش از 947 میلیارد تومان در کل استان آماده افتتاح و بهره برداری می باشد.

وی افزود: در دهه فجر امسال  به تعداد 320 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 321 میلیارد تومان و به تعداد 104 طرح تولیدی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 185 میلیارد تومان و همچنین 53 پروژه عمرانی نیز کلنگ زنی خواهد شد.

سعادت همچنین با اشاره بر اینکه بودجه شهرداری‌ها وابسته به دولت نبوده و از محل درآمدهای پروژه‌های اجرا شده آنان هزینه می‌شود، ادامه داد: 71 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد تومان در 42 شهر استان نیز توسط شهرداری های آذربایجان غربی به بهره برداری خواهند رسید.

ستاندار آذربایجان غربی در پایان سخنان خود با اشاره به نزدیک تر شدن به روز انتخابات در کشور ، برگزاری انتخابات در ایران اسلامی را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و افزود: حضور قشر های مختلف مردم در انتخابات صلابت و اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار