حضور در راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت گسترده مردم در انتخابات، از مهمترین عوامل شکست دشمنان جمهوری اسلامی ایران است
کد خبر: ۱۷۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 05 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
حضور در راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت گسترده مردم در انتخابات، از مهمترین عوامل شکست دشمنان جمهوری اسلامی ایران  است

استاندار آذربایجان غربی گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت گسترده مردم در انتخابات، از مهمترین عوامل ناکامی دشمنان جمهوری اسلامی ایران  است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، مهندس سعادت در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مردم سلحشور آذربایجان غربی نیز همراه با مردم سراسر کشور، در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ و حراست از آرمان ها و ارزش های آن، نقش آفرینی کرده اند و در این راه شهدای زیادی از استان تقدیم انقلاب شده است.

وی اظهارکرد: استکبار برای ما نقشه کشیده بود و به عبارتی نقشه جنگ را طراحی کرده بود اما درایت و تیزبینی دولت و تیم مذاکره کننده و مهمتر از همه آینده نگری رهبر معظم انقلاب خواب خوش آنها را آشفته کرد.

سعادت با بیان اینکه امام راحل در جنگ تحمیلی با جام زهر خواندن قطعنامه آن را پذیرفت ، گفت: امام راحل با این اقدام خود تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کرد چنانکه در سایه این فرصت دستاوردهای بزرگی نصیب کشور شد و دانشمندان شاخصی در عرصه های مختلف پرورش یافتند بنابراین درایت رهبری و تدبیر دولت در به سرانجام رساندن مذاکرات نیز بی شباهت به این حرکت امام راحل نبود.

سعادت در ادامه به طرح های افتتاحی دهه فجر در استان اشاره کرد و افزود: در ایام دهه مبارک فجر امسال در استان آذربایجان غربی، در مجموع 548 طرح عمرانی، اقتصادی و طرح های شهرداری ها، با اعتباری بالغ بر 974 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی اضافه کرد: از این 548 طرح، 320 طرح در حوزه عمرانی، 104 طرح در بخش اقتصادی و 71 طرح مربوط به شهرداری های استان افتتاح و 53 طرح جدید نیز کلنگ زنی می شود.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود همچنین به مشارکت عظیم و حماسی مردم استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اشاره کرد و گفت: مردم استان آذربایجان غربی امسال نیز همانند سالهای گذشته، با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بعنوان پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی، حماسه دیگری رقم خواهند زد.





مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار