فرماندار چایپاره:
فرماندار چیپاره: شهرک کشاورزی در مساحتی به وسعت 214 هکتار در چایپاره ایجاد می شود
کد خبر: ۱۷۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 08 February 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه



فرماندار چایپاره در آئین افتتاح این تصفیه خانه ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل و شهدای انقلاب ، گفت: بر اساس سیاستهای دولت کریمه و تدبیر و امید و سیاستهای ابلاغی استاندار محترم مبنی بر تدبیر و امید و مدیریت بدون پول، مسئولین با حمایت و پشتیبانی مردم نجیب شهرستان با همدلی و همزبانی و تفاهمی مثال زدنی در مسیر تحقق این سیاستها بصورت همه جانبه نگر تلاش نموده و گام بر داشته، که فرماندار از تصفیه خانه بعنوان نمونه نام برد.

مهندس اصغری، در ادامه افزود: اولین کاری که در این شهرستان در راستای توسعه اقتصادی انجام گرفت، تلاش برای ایجاد شهرک کشاورزی در مساحتی به وسعت 214 هکتار و پروژه های کشت و صنعت 280 هکتاری را می توان در قالب همین طرحها نام برد.

فاز دوم شهرک صنعتی، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، مقاوم سازی 70 درصد خانه های روستای که رتبه اول استان را در بحث مقاومسازی به خود اختصاص داده، از دیگر مواردی بوده که فرماندار در این جلسه مطرح و آنرا گامی دیگر در راستای توسعه اقتصادی شهرستان عنوان نمود.

اصغری، در خاتمه توسعه سیاسی شهرستان را بموازات توسعه اقتصادی بی نصیب ندانسته و در این راستا به ایجاد 11 اداره جدید در شهرستان اشاره نمود و با طرح مشکل آب شرب شهرستان، احداث تصفیه خانه آب شرب را خواسته بعدی مردم بعد از افتتاح تصفیه خانه فاضلاب قره ضیاءالدین عنوان کرد.




مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار