فرماندار میاندوآب گفت :انقلاب اسلامی معجزه ای است که بدست معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و خون پاک شهیدان پایه گذاری شده است،با تمام وجود راه امام راحل و شهدا را ادامه میدهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛ امیری فرماندار میاندوآب در مراسم افتتاح برنامه های دهه فجر ضمن تبریک فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی معجزه ای است که بدست معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و خون پاک شهیدان پایه گذاری شده است و ما با تمام وجود راه امام راحل و شهدا را ادامه میدهیم.

فرماندار میاندوآب گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی محوریت مقام معظم رهبری است و همه ما موظف هستیم بعنوان سربازان این نظام با الهام گرفتن از رهنمودهای رهبری و سیاست های دولت خدمت کنیم.

امیری افزود: سیاست های دولت تدبیر و امید مورد تایید مقام معظم رهبری است و ریاست محترم جمهور و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی همگی با الگو سازی از مقام معظم رهبری شبانه روز تلاش می کنند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه برخی ها اقدامات دولت را سیاه نمایی نکنند، گفت: افتخار دولت تدبیر و امید حفظ حقوق هسته‌اي، رفع تحريم‌ها و تعامل سازنده با جهان بوده است و رئیس جمهور محترم بعنوان عضو سابق شورای عالی امنیت ملی بخوبی با بحث نفوذ آشناست و با رهنمود های مقام معظم رهبری هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

فرماندار میاندوآب در بخش دیگری از سخنان خود با هشدار نسبت به فعالیت های انتخاباتی مسئولان، اظهار کرد: هرمسئولی که بر خلاف ماده 59 فعالیت تبلیغاتی، له یا علیه کاندیدایی انجام دهد، با وی برخورد می شود.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و ما نیز باید حق الناس را رعایت کنیم، افزود: میزان رای مردم بوده و مردم نیز هرکس را انتخاب کنند برای ما قابل احترام است.

امیری با اشاره به اینکه ما تنها بر اساس قانون عمل کرده و برای حضور حداکثری مردم تلاش می کنیم، تصریح کرد: ما فراجناحی فکر و عمل می کنیم و تنها برای برگزاری انتخابات سالم و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که تلاش می کنیم.