مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی خبر داد: درب موقت جدید پایانه مرزی سرو تا هفته آینده بازگشایی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی به نقل از سایت حمل و نقل و پایانه های استان ، عبدالحسین علی اکبری در جلسه ای با حضور جانشین فرمانده مرزبانی و ناظر گمرکات و جمعی از مسئولان محلی دستگاه های مستقر در پایانه مرزی سرو برگزار شد، گفت: بازگشایی درب موقت جدید جهت تردد وسائط نقلیه بسیار ضروری است و باید با همکاری دستگاه های مربوطه این مهم در سریع ترین زمان ممکن عملیاتی شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی ادامه داد: کشور ترکیه عملیات عمرانی ساخت و ساز سالن های مسافری و تجاری خود را در مدت زمانیکه مرز از سوی آن ها بسته اعلام شد به اتمام رسانده که منجر به بسته شدن دروازده تردد شده است.

وی یادآور شد: درحال حاضر بنابر درخواست کشور ترکیه تردد وسایل نقلیه از پایانه مرزی ممنوع شده است و تنها مترددین پیاده می توانند از این مرز رفت و آمد کنند اما باید پیش بازگشایی کامل مرز نسبت به تعیین تکلیف درب موقت جدید اقدام شود.

علی اکبری اضافه کرد: درب جدید به صورت موقت و تا اتمام عملیات عمرانی ساخت و ساز سالن مسافری پایانه مرزی سرو باز خواهد شد.

جانشین فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی نیز در این جلسه قول مساعد همکاری برای بازگشایی درب موقت جدید پایانه مرزی سرو تا هفته آتی را صادر کرد.