بررسی گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی در مورد تحقیق و تفحص از استانداری‌های تهران، فارس و آذربایجان غربی در دستور کار مجلس قرار گرفت.
کد خبر: ۱۹۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱ 01 March 2016

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی و با حضور ۱۹۶ نماینده آغاز شد.

اولین دستور کار امروز بررسی گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح تاسیس سازمان ملی استاندارد است.

نمایندگان مجلس امروز همچنین گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در خصوص تحقیق و تفحص از استانداری‌های تهران، فارس و آذربایجان غربی را نیز بررسی خواهند کرد.

بررسی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد طرح الحاق یک تبصره به ماده ۲۲ قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

وکلای ملت امروز همچنین گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه اصلاح قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان‌های تابعه یا وابسته به آنها را بررسی خواهند کرد.

بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه اصلاح قانون اعتبار اسناد عادی وام‌های پرداختی شرکت‌های تعاونی روستایی، عشایری و صیادی به اعضا نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار دارد.

وکلای ملت امروز همچنین گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی در مورد لایحه تعیین مرجع تهیه و تصویب مقررات مربوط به تخلفات از نظامات راجع به امور شهری و آمد و شد و چگونگی اجرای آن را نیز در دستور کار دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار