فرماندار خوی:
فرماندار شهرستان خوی گفت: عملیات ساخت پایانه رازی در اوایل سال جدید آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۹۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 17 March 2016

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی از خوی، سیوانی اصل در جلسه شورای اداری شهرستان خوی با اشاره به برگزاری انتخابات بعنوان مهمترین رویداد در سال 94 اظهار داشت: خوشبختانه در سالی که گذشت شاهد برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در شهرستان خوی بودیم و فرمانداری نیز بعنوان مجری انتخابات و در جایگاه بی طرف در برگزاری هرچه باشکوهتر و سالم تر آن گام برداشت .
وی در ادامه با مطلوب دانستن وضعیت امنیت مرزی شهرستان اظهار داشت : امسال تمامی مبادی ورود و خروج از مرزهای شهرستان خوی و تردد در آنها به عالی‌ترین شکل صورت گرفت که در جایگاه تامین امنیت کلان منطقه نقش بی‌نظیری را ایفا نمود .
وی در خصوص بحث اجتماعی از جمله اوقات فراغت عمومی، مبارزه با افسردگی اجتماعی و اجرای مراسم هنری اظهار داشت : متاسفانه امسال در این زمینه ها آنطور که باید کار انجام نگرفت و امیدواریم این ضعف‌ها در سال آینده با سیاستگذاری و برنامه‌ریزی کلان رفع شود.
فرماندار خوی تصریح کرد: استان آذربایجان غربی در بسیاری از معیارهای توسعه در رتبه های پایین کشوری قرار دارد و رئیس جمهور نیز به این دلیل نگاه ویژه ای به استان ما دارند و سفر ایشان در سال جدید به استان، حتما باعث تحرک جدی در عمران و آبادانی و توسعه استان و خوی خواهد شد .
فرماندار خوی با بیان اینکه در بخش بانوان نیز دستگاه‌های مرتبط باید توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند تصریح کرد: با توجه به کمبود امکانات و بودجه در ادارات شهرستان، در بخش بانوان عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته ایم اما رضایت بخش نیست که امیدواریم در سال آینده در این زمینه به نقطه مطلوب برسیم .
وی تصریح کرد: عملیات ساخت پایانه رازی در سال جدید آغاز خواهد شد و موضوع تصویب طرح انتقال آب شرب سد آغ‌چای به خوی در مراحل پایانی است و همچنین ادامه طرح اجرایی تعریض جاده قطور و ساماندهای و ساخت مقبره شمس تبریزی از اولیت های توسعه شهرستان در جدید خواهد بود .
خبرنگار:سعیدفرجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار