مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی:
مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در سازمان بسیج دانشجویی استان اردوهای جهادی از تابستان 95 به سمت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید و افزایش بهره‌وری در مناطق مختلف استان سوق داده خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۴ 22 March 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

به گزارش اروم نیوز، مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی در ایام نوروز سال جدید گفت: در حالی که بسیاری از دانشجویان در این ایام به استراحت و تفریح می پردازند بیش از 281 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان در اردوهای جهادی نوروز 95 به ارائه خدمات مختلف خواهند پرداخت.

سید کاظم یکانی اظهار داشت: شهرستان‌های ارومیه، چالدران، سلماس، میاندوآب، خوی و مهاباد ازجمله جاهایی است که دانشجویان جهادگر در آن حضور می یابند.


وی با اشاره به عرصه‌های عمرانی در این دوره از اردوهای جهادی تأکید کرد: بنا دوخانه برای دو مادر شهید، بنا خانه برای جانباز جنگ تحمیلی و بنا خانه محروم و مشارکت در احداث مسجد و ارائه خدمات دام پزشکی ازجمله عرصه‌های فعالیت دانشجویان خواهد بود.


یکانی با اشاره به اهمیت موضوع آموزش و فرهنگ در این اردوها تصریح کرد: این دو عنصر بدون استثنا توسط دانشجویان متخصص و توانمند موردتوجه قرارگرفته است و در کنار کار عمرانی به آن‌ها اهمیت ویژه داده خواهد شد.


وی با اشاره به شعار سال جدید اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی اردوهای جهادی از تابستان 95 به سمت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید و افزایش بهره‌وری در مناطق مختلف استان سوق داده خواهد شد.


مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی  تأکید کرد: بسیج دانشجویی از تمام ظرفیت‌های موجود برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی در عرصه‌هایی که توانایی نقش آفرینی در آن را دارد استفاده خواهد کرد.




مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار