این مطلب را معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی در گفتگو با واحد مرکزی خبر مهاباد اعلام نمود.
کد خبر: ۲۰۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 31 March 2016
  1. مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

این مطلب را معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی در گفتگو با واحد مرکزی خبر مهاباد اعلام نمود.

 از 26 فروردین تا 10 فروردین ماه 68 پایگاه اورژانس در سطح استان به صورت شبانه روزی و 5 ایستگاه سلامت فعالیت داشتند که بیش از 1500 مورد ماموریت توسط  اورژانس 115 انجام شده است و تا 15 فروردین ماه نیز ادامه خواهد یافت.

انجام کمک های اولیه، امداد و نجات و انتقال مصدومان احتمالی به بیمارستان از جمله اقداماتی است که در این مراکز صورت می گیرد. 

دکتر حسنی ضمن تبریک سال نو به هموطنان عزیز گفت: از 26 اسفند ماه تا پایان روز 10 فروردین ماه سالجاری از 1762 مأموریت انجام گرفته توسط پایگاه های فوریتهای پزشکی 457 مورد برای امداد رسانی به مصدومین تصادفی اعم از تصادفات شهری و جاده ای و در طی این مأموریتها 385 نفر به بیمارستانها انتقال داده شده اند.

وی اظهار داشت: سایر مصدومین در محل در صورت نیاز به خدمات درمانی مورد درمان قرار گرفته و نیاز به انتقال به بیمارستان نداشته اند.

وی خاطرنشان کرد این طرح تا 15 فروردین ادامه خواهد یافت و البته برنامه های عادی امداد رسانی در طول سال همچنان ادامه می یابد ولی برای این ایام برنامه های ویژه ای جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب و باکیفیت برای هموطنان در صورت نیاز تدارک دیده شده که بحمد الله به خوبی انجام شده است.



مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار