رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری:
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: هم اکنون بهداد سلیمی با انگیزه فراوان در حال تمرین بوده و خود را برای کسب مدال طلای المپیک آماده می‌کند.
کد خبر: ۲۱۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸ 11 April 2016

به گزارش تابناک آذربایجان غربی داود باقری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بی‌شک آسیب، جزئی از وزنه‌برداری است چون ورزشی سنگین و خشنی محسوب می‌شود.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: در این رابطه به علت اینکه این ورزش جزو مدال‌آورترین مسابقات المپیک محسوب شده و رشته ورزشی بسیار ارزشمندی برای عموم مردم است به همین دلیل ورزشکاران دردها و آسیب‌های آن را تحمل می‌کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه هم‌اکنون آسیب‌دیدگی چندانی در بین ورزشکاران تیم ملی وجود نداشته و هدف اصلی کنفدراسیون، سلامت ورزشکاران، کنترل دوپینگ و فراهم کردن تغذیه مکمل برای آنان است.

باقری با ابراز خرسندی از میزبانی بسیار مطلوب ارومیه از ورزشکاران تیم ملی وزنه‌برداری جوانان افزود: خوشبختانه این اردو در حد قهرمانان ملی فراهم شده و حتی احترام گذاشتن به شخصیت ورزشکاران و وجود مربیان باتجربه کنار آنان سبب شده که وزنه‌برداران به سمت دوپینگ نروند.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری با تاکید بر اینکه بهداد سلیمی از افتخارات وزنه‌برداری بوده و امید کسب طلا برای جمهوری اسلامی ایران را دارد بیان کرد: در این رابطه آسیب‌دیدگی وی سبب شد که برخی گمان کنند که وی به مسابقات المپیک نمی‌رسد.

باقری گفت: اگر بهداد سلیمی به مسابقات برسد کار خارق‌العاده‌ای انجام شده و خوشبختانه هم اکنون از برنامه جلوتر بوده و ضمن داشتن انگیزه فراوان، تمرینات خود را از سر گرفته است.

منبع: تسنیم ارومیه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار