بمناسبت سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر افتتاح حساب 100 تأمین مسکن محرومان و همچنین سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ( 1358) ، رئیس و کارکنان بنیاد مسکن شهرستان میاندوآب با فرماندار دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛ ناصر امیری فرماندار میاندوآب در این دیدار ضمن تبریک سال جدید، سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را به کارکنان این اداره تبریک گفتند.

امیری گفت: بنیاد مسکن در سال 58 با فرمان تاریخی حضرت امام و در راستای محرومیت زدایی و ساخت مسکن روستایی برای محرومین و روستاییان بنا شد و امروز به حمدالله پس از گذشت 37 سال شاهد خدمات فراوانی در این زمینه هستیم،که نشانه ای از خدمت خالصانه به محرومین است .

فرماندار میاندوآب در خصوص نامگزاری سال 95اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با رعایت سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و نقشه راه سال ۹۵، تمام توان خود را برای حمایت از تولید داخل و سرمایه گذاری به کار خواهد گرفت.

امیری افزود: استفاده از ظرفیت های دولتی و مردمی از ارکان اقتصاد مقاومتی است، باید با حمایت از تولید و مدیریت منابع ارزی و مصرفی، اقتصاد را مقاوم کرده و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی باید چراغ راه بوده و عملیاتی شود، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی باید هدف آحاد ملت و مردم باشد تا همانطور که رئیس جمهوری اعلام کرد شاهد رشد اقتصاد و رفع معضلاتی مانند بیکاری باشیم.