مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: بازیکنان والیبال شهرداری ارومیه علاوه بر حفظ، برای رسیدن به مقام قهرمانی توانمندسازی می‌شوند.
کد خبر: ۲۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹ 11 April 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ظهر امروز احد یوسفی در اولین نشست مطبوعاتی باشگاه شهرداری ارومیه در سال جاری اظهار داشت: در آخرین روزهای کاری سال گذشته خواسته یا ناخواسته شاهد رفتارهای نادرست و ناراحت کننده‌ای توسط یگان ویژه تهران شدیم.

وی گفت: پس از آن، باشگاه شهرداری ارومیه به تبع پیگیر ماجرا بوده و بازداشت شدگان را با امضاء صورت جلسه‌ای مابین جانشین یگان ویژه تهران و باشگاه، آزاد کردند.

یوسفی با اشاره به دلیل امضاء این صورت جلسه افزود: هر فردی در این شرایط قرار می‌گرفت برای نجات همشهریان و هواداران تیم خود حتما هر تعهد و صورت جلسه‌ای را امضاء می‌کرد.

وی بیان کرد: در این صورت جلسه آمده است که به دلیل باخت تیم شهرداری ارومیه اختلاف و درگیری‌هایی در بین هواداران رخ داد که نیروی انتظامی برای آرام کردن وضعیت و برقراری نظم مجبور به دخالت شد.

یوسفی با بیان این‌که این صورت جلسه هیچ اسناد حقوقی نداشته و صرفا یک تعهد است تصریح کرد: زحمات نیروی انتظامی و یگان ویژه آذربایجان‌غربی قابل تقدیر بوده چراکه نهایت همکاری در زمینه هماهنگی و برقراری نظم با باشگاه شهرداری ارومیه صورت گرفت.

نماینده‌های مجلس ارومیه خود احساس مسئولیت کردند

وی گفت: نماینده‌های مردم ارومیه در مجلس خود احساس مسئولیت کرده و این موضوع را متعاقبا در مجلس مطرح کردند بنابراین هیچ تقاضایی برای طرح این موضوع در مجلس از نمایندگان نشده بود.

یوسفی افزود: بروز چنین مشکلاتی ناشی از ناهماهنگی‌های فدراسیون است چراکه در سال گذشته در مدت 4 ماه لیگی برگزار شد که یک ماه آن استراحت بود و کوتاه ترین جریان لیگ والیبال را در سال 93 در پی داشت.

باشگاه شهرداری ارومیه تبدیل به باشگاهی مستقل می‌شود

وی با اشاره به این‌که سال گذشته کم حاشیه‌ترین سال ورزشی بود بیان کرد: در سال 94 نیز ساختار باشگاه فرهنگی شهرداری ارومیه به یک باشگاه مستقل تبدیل شده و در تاریخ والیبال اولین باشگاه حقوقی مستقل به شمار می‌رود.

یوسفی تصریح کرد: در راستای این موضوع علاوه بر فعالیت‌های سال گذشته تیم‌داری در فوتبال و والیبال معلولین و بانوان از اصلی‌ترین اهداف بوده و پیکره اصلی تیم و نقاط ضعف نیز شناسایی می‌شود.

وی اظهار داشت: در واقع باشگاه شهرداری تبدیل به سیستم باشگاهی شده و با تیم‌های مختلف شاهد عملکردهای موفق و مختلف دیگری نیز می‌شود.

یوسفی با بیان‌ این‌که تیم‌های پایه‌ای باید تقویت شوند گفت: سهم تیم‌‌های پایه‌ای و نوجوان ارومیه در بین ورزش‌ها کم بوده و باید این تیم‌هارا پشتوانه تیم بزرگسالان کنیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه افزود: هدف و رسالت اصلی باشگاه شهرداری حضور در میادین رشته‌های مختلف ورزشی با استفاده از تجربیات گذشته، حفظ بازیکنان بومی و توانمندسازی آنان در حد قهرمانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار