رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا از ویزیت رایگان بیمارستان‌های ارتش در آذربایجان غربی به مناسبت 29 فروردین خبر داد.
کد خبر: ۲۳۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸ 15 April 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی در نشست خبری با اشاره به برنامه‌های 29 فروردین ماه، اظهار داشت: روزی که همه شعار انحلال ارتش را سر می‌دادند و ارتش تا پای انحلال پیش رفته بود با پیام امام راحل ارتش پابرجا ماند در سال‌های بحران انقلاب در کردستان، ترکمن صحرا، بلوچستان و ... انجام وظیفه کرد و در هشت سال دفاع مقدس با اهدای 48 هزار شهید و هزاران جانباز به اعتماد امام راحل جواب مثبت داد.

وی با بیان اینکه امروزه ارتش صاحب اقتدار است، تصریح کرد: آوازه ارتش در جای جای دنیا به اهتزاز در آمده و نام و نشان آن در جای جای دنیا به چشم می‌خورد.

عباسی افزود: امروز اگر سربازان ملت در میدان سیاست اقتدار دارند و در مقابل زورمندان دنیا ایستاده‌اند و حرف خود را می‌گویند مدیون زحمات گذشته است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های 29 فروردین ماه، گفت: برگزاری مهمانی لاله‌ها با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری رژه و دیدار با خانواده شهدا از مهمترین برنامه‌هایی است که اجرا می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا با بیان اینکه در این روز سخنران به مدارس برای بیان خاطرات دفاع مقدس اعزام می‌شود، اظهار داشت: این اقدام در راستای آشنایی جوانان با سیره ارتش در دوران دفاع مقدس انجام می‌گیرد.

عباسی دیدار با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، حضور در نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی بین یگان‌های نظامی، برپایی ایستگاه صلواتی و ویزیت رایگان در بیمارستان‌های مناطق از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا سه گروه پزشکی در مناطق مختلف حضور یافته و در نماز جمعه این هفته نیز این گروه پزشکی حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار