نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تنگه هرمز بزرگ‌ترین حربه‌ای است، که ایران اسلامی قادر به استفاده از آن در مقابل فشارهای غرب است.
کد خبر: ۲۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶ 23 April 2015

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: ایران اسلامی با تکیه به موقعیت جغرافیایی و سیاسی خود به راحتی قادر بر تحریم‌ کردن کشورهای غربی است، که تنگه هرمز در این زمینه یک فرصت عظیم به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از بسیج میلیونی و استفاده ظرفیت‌‌های نهفته در آن بزرگ‌ترین کارها را در دنیا ترتیب می‌دهد، گفت: به واسطه این نیروهای مردمی و ولایت‌مدار می‌توان در مقابل هرگونه تهدید و تحریم دشمنان ایستادگی کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه گروهک‌های تروریستی مانند داعش، طالبان و امثال آنها به واسطه حمایت‌های مالی، تسلیحاتی و نرم‌افزاری آمریکا جهان را زیر و رو می‌کنند، ادامه داد: ملت ما به ذات اقدس الهی و پشتیبانی رهبری تکیه کرده‌اند.

قاضی‌پور باری دیگر به ظرفیت نهفته در تنگه هرمز و اهمیت آن در اقتصاد جهان اشاره کرد و افزود: بخش عظیمی از نفت مورد استفاده در کشورهای مختلف از این محل استخراج می‌شود، از طرف دیگر ایران اسلامی پل ارتباطی خاورمیانه و اروپا به شمار می‌رود.

وی با اظهار به اینکه از این رهگذر آسیای میانه و کشورهای اروپایی به یکدیگر وصل می‌شوند، ادامه داد: از طریق اتخاذ تدابیر مناسب و سیاست‌گذاری‌‌ها در سطوح کلان می‌توان مشکلات متعدد و غیر قابل حل برای سایر کشورها پدید آورد، تا به این ترتیب بیشتر و جدی‌تر از گذشته به نقش برجسته ایران در معادلات جهانی اعتراف کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تامل پیرامون رهنمود، راهکار و خط‌مشی‌های ترسیم شده پیرامون مقام معظم رهبری تاکید و تصریح کرد: راه‌کارهای ارائه شده توسط ایشان همواره در بحران‌های سخت و اساسی به معنای واقعی راه‌گشا بوده است.

قاضی‌پور ملت بزرگ ایران اسلامی را ظرفیت عظیمی دانست، افزود: به پشتوانه یکایک ملت و نخبگان می‌توان در مقابل توطئه‌‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... ایستادگی کرد، همچنین در کنار مقاومت پیشرفت‌های قابل توجهی در همه زمینه‌ها رقم زد.

وی با اشاره به اینکه باید به دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر شکل‌گیری روح همدلی، همکاری و تشریک مساعی به معنای واقعی جامه عمل پوشانده شود، گفت: به این ترتیب بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را می‌توان حل کرده و مسیر برای پیشرفت و توسعه گشوده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار