رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چالدران گفت: امسال یک واحد معدنی سنگ لاشه و مالون پس از دو سال تعطیلی، مجددا در شهرستان چالدران فعال شد.
کد خبر: ۲۷۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 01 August 2016
ملاابراهیم لو در گفت وگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات بخش صنعت این اداره اظهار داشت: در این رابطه تعداد 4 فقره واحد صنعتی راکد، نیمه فعال و نیمه تمام جهت استفاده از تسهیلات و راه اندازی مجدد واحد های راکد به سازمان صنعت معدن و تجارت معرفی شد.

وی افزود: در بخش صدور مجوزهای سازمانی، تعداد 3 فقره تمدید جواز و یک فقره صدور پروانه بهره برداری بدون حضور متقضی در سازمان از عمده فعالیت های اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان چالدران بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چالدران با اشاره به اقدامات حوزه بازرسی اصناف گفت: در خرداد و تیر امسال تعداد پرونده های متشکله 13 فقره بوده و ارزش ریالی پرونده ها نیز 18میلیون و 536 هزار ریال برآورد شده است.

وی با بیان آمار و عملکرد بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه آرد و نان افزود: در خرداد و تیر ماه امسال تعداد بازرسیهای انجام شده 108 فقره و تعداد پرونده های متشکله 13 فقره بوده که تخلفات صورت گرفته به اداره غله و تعزیرات حکومتی جهت برخورد قانونی معرفی شد.

وی تصریح کرد: در بخش معدن نیز برنامه زمانبندی بازدید از معادن تهیه و تدوین و علاوه بر آن، بازدید مستمر از معادن شهرستان چالدران بر اساس برنامه زمانبندی و نیز بررسی و ساماندهی وضعیت قراردادهای مسئولان و اعلام به واحدهای فاقد مسئول فنی، از سایر اقدامات اداره صنعت، معدن و تجارت چالدران بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چالدران گفت: امسال یک واحد معدنی سنگ لاشه و مالون پس از دو سال تعطیلی مجددا در شهرستان چالدران فعال شد.

ملاابراهیم لو تصریح کرد: هم اکنون در بخش امور اصناف، صدور پروانه کسب الکترونیکی نیز در شهرستان چالدران در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار