خسروي : فضاهای مجازی در این شهرستان بیشتر سیاست زده بوده و حوزه سیاست باعث شده که افرادی را تخریب کنند و به همین علت این فضا به شدت نیاز به ساماندهی دارد.
کد خبر: ۲۷۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 15 August 2016


خسروی

تابناک آذربایجان غربی :  فرماندار شهرستان بوکان گفت: فضای مجازی باید آسیب شناسی شود و برای فعالیت در آن به ظرفیت ها و ظرافت های فرهنگی توجه شود.

جمال خسروی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوکان افزود: باید با برنامه ریزی های مناسب و کارشناسی نسبت همه فعالیت در فضای مجازی آسیب شناسی شود و جوانان به سمت و سوی استفاده بهینه از آن هدایت شوند.

وی بیان کرد: دستگاه های فرهنگی در شهرستان نسبت به فرهنگ سازی و استفاده بهینه از دنیای مجازی و شبکه های اجتماعی تلاش کرده و با برنامه های منسجم و قابل اجرا حرکت کنند.

خسروی همچنین با اشاره به توسعه و گستردگی بسیار زیاد فضای مجازی و علاقه روزافزون مردم برای حضور در این فضا ادامه داد: باید فضاهای مجازی توسط مسئولان امر ساماندهی شود.

فرماندار بوکان با اشاره به گسترش استفاده از فضاهای مجازی در شهرستان بوکان اظهار کرد: فضاهای مجازی در این شهرستان بیشتر سیاست زده بوده و حوزه سیاست باعث شده که افرادی را تخریب کنند و به همین علت این فضا به شدت نیاز به ساماندهی دارد.

وی ادامه داد: تدریس سواد رسانه ای باید از مقطع ابتدایی در مدارس شروع شده و در مقاطع بالاتر تداوم داشته باشد.

خسروی در خصوص مصوبات شورای فرهنگ عمومی گفت: مصوبات این شورا باید با زمان بندی مشخص به مرحله اجرا گذاشته شود تا جامعه از نتایج آن بهره مند شود.

سی و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوکان با موضوع فضای مجازی و آسیب های آن در جامعه برگزار شد و هر یک از اعضای جلسه به بیان دیدگاه و نظریات خود در این خصوص پرداختند.

منبع: جوان پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار